Har nogen set Elvira (fefterlysning 4340-Tølløse)

Min gamle kat (som de sidste par år har boet hos mine forældre) er blevet væk, eller dvs hun er ikke kommet hjem og der er nu gået 6 dage.

Elvira er brunplettet og er meget kælen, hun er neutraliseret men hverken øremærket eller chippet, hun er vant til at være ude og har ALTID været hjemme når mine forældre kom fra arbejde og så gik hun ud igen om aftenen.

Jeg kan først bringe efterlysningen nu, da jeg først fik besked her i går, mine forældre har valgt ikke at sige det til mig, da de ikke vidste hvordan jeg ville reagere.

Jeg har søgt på dyrenes beskyttelse og andre steder, men uden held.

Jeg opretter IKKE denne efterlysning for at få afvide det noget lort hun hverken ikke er chippet eller øremærket, jeg har forsøgt at få mine forældre til at forstå vigtigheden af dette, men uden held og lige nu er jeg parat til at betale for det hele hvis bare hun bliver fundet i live!

Elvira er i øvrigt 5 år gammel og er en klog kat, der umiddelbart ikke ville fare ud foran en bil! Mine forældre har ledt efter hende i området men uden held.

Hvis nogle bor i Tølløse eller omegn og har set Elvira (død eller levende) må i meget gerne give besked til min på tlf 42422387 ELLER mail: [email protected]

Elvira og mig har haft et utroligt tæt bånd og jeg havde sgu ikke troet at jeg skulle miste hende.

Jeg vil håbe nogen tid endnu at hun lige pludselig en dag, kommer hjem igen.

6 dage er ikke så meget :slight_smile: masser af håb endnu

prøv tricket med grus fra kattebakken… hun kan være blevet desorienteret

og få kigget i alle udhuse og skure… måske er hun lukket inde

Jeg skal nok holde øje med hende, bor i området

håber hun kommer sikkert hjem igen

masser af opslag i lokalområdet + sedler i postkasser kan anbefales

Jeg ville gå hele området tyndt og banke på alle døre og spørge om jeg måtte kigge i deres garagern skure og drivhuse etc. SÅ mange katte bliver lukket inde fordi mis går derind fordi der lugter af eksempelvis mus og så lukkes dørene-portene.

Jeg håber Elvira snart bliver fundet i god behold.
:kryds::kryds::kryds: