Har Petto to haler?

Hvad er der dog galt med Petto :?
Det ligner bestemt at han har fået en hale mere…

Nårh, det er Sex Bomb som er nedenunder :ups:

Ja noget skal man jo finde på i den kommende snestorm :høhø:

Jeg håber sådan at der kommer mislinger i det nye år :kryds:
Hilsen Lisbeth

-LOL Super skønt billed
Jaaa det ville da være dejligt med små mislinger i huset, ku jeg da forestille mig :slight_smile:
:kryds: alt hvad jeg har, for at du får små mislinger i det nye år

ja tiden kan jo lige så godt blive brugt på noget fornuftigt :slight_smile: og hun ser da ud til hun er klar til en omgang mere på sidste billede.

Jeg foretrækker altså også indendørs aktiviteter når der er så koldt udenfor… :ups: :rock:

:kryds: Krydser for at du får nogen lækre små Petto/Bomb-mixlinger i det nye år. :smiley:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:
Åh skønt billede

De andre billeder osse skønne… med de to kan der da kun komme smukke killinger ud af :hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Åh skønt billede

De andre billeder osse skønne… med de to kan der da kun komme smukke killinger ud af :hjertehop::hjertehop::hjertehop:[/quote]

Tak Hanne.
Jeg er så spændt på de to :hjerte:

:uha::uha::uha:

Lige midt i stuen ?!

Helt ærligt, Lisbeth - har du ikke lidt mere privat-sfære til dem ??

:høhø::høhø:

Nu håber vi så på lidt Petting-mislinger til foråret…

:kryds: :hjerte:

:tihi: Hvor skægt altså - De stakkels misser har intet privatliv , Og straks er deres mor der med kamereret :smiley:

Men håber der blir nogen små misse babyer - som jeg kan komme og lege med :slight_smile: :wub:

Det tænkte jeg også :tihi:
Håber at der kommer nogle fine killinger til næste år som vi andre kan sidde og sukke over :inlove:

Lige midt i stuen ?!

Helt ærligt, Lisbeth - har du ikke lidt mere privat-sfære til dem ??

:høhø::høhø:

Nu håber vi så på lidt Petting-mislinger til foråret…

:kryds: :hjerte:[/quote]
Ja, hvad er det da for noget uartigt noget at poste her, midt i et fredeligt katteforum! :venter:

Nej, spøg til side. Skøøønne billeder af fantastiske katte! :inlove: