Hår spænder

Er der nogen der kender denne form for hår spænder :?

Har aldrig set dem før… Men hvor er de sjove :slight_smile:

Ih de er skægge… Det var sådan nogen jeg godt ku’ finde på at købe, nu hvor jeg har set dem. Selvom jeg tror mit hår er for tyndt til at det ville se rigtig godt ud :slight_smile: Men jeg kan godt li’ effekten :smiley:

ja min bror har købt nogle stykker hjem til hans kæreste fra kina over e-bay :slight_smile:

De er da geniale, hvis de ellers fungere

Jeg tror altså sagtens du kan bruge dem uanset hårtype, de kan jo strækkes og vikles rundt i en “uendelighed”, så tror sagtens du kan bruge dem.

Ej har han det, fedt, hved du hvad han har givet for dem :?

Jeg er helt vildt med denne, den er lige mig :smiley:

Jeg har et der minder meget om det i sidste video :slight_smile: Og bruger det på den måde det er vist der. Anede ikke man kunne andet :smiley:

Mit er købt i en kjolebutik, hvor jeg købte min gallakjole

Ja jeg tror ikke han giver mange basseører - jeg kan godt spørge ham om han kan bestille et ekstra hjem til dig næste gang - han bor i samme by som dig så det er ikke svært med levering :smiley:

Ligner det ikke det her? 22,17 kr incl forsendelse

http://viewitem.eim.ebay.dk/1x-Fashion-Magic-Beaded-Hair-Comb-Clips-Double-Easy-Stretchy-Brown-pearls-J107A/200731041337/item

Her er de til 18 kr incl forsendelse i forskellige farver

http://viewitem.eim.ebay.dk/9-Color-Fashion-Magic-EZ-Stretchy-Double-Beaded-Hair-Combs-Clips-hugger-4x35/300770950928/item

[QUOTE=PivC;1008579]Jeg har et der minder meget om det i sidste video :slight_smile: Og bruger det på den måde det er vist der. Anede ikke man kunne andet :smiley:

Mit er købt i en kjolebutik, hvor jeg købte min gallakjole[/QUOTE]

Okay, jeg har aldrig set dem før, før jeg så dem youtube.

Ejjj det kunne være fedt, hvis de ikke er dyre kunne jeg sagtens gå AMORK i de hårspænder, de er så fede.
Men jeg vil da lige se om jeg kan finde dem på E-bey, bare for at se hvad der er.
Du må meget gerne spørge ham om han vil, ellers må jeg få en anden til at hjælpe mig da jeg ikke rigtig kan finde ud af det engelsk desværre :frowning:

[QUOTE=PivC;1008579]Jeg har et der minder meget om det i sidste video :slight_smile: Og bruger det på den måde det er vist der. Anede ikke man kunne andet :smiley:

Mit er købt i en kjolebutik, hvor jeg købte min gallakjole[/QUOTE]

Okay, jeg har aldrig set dem før, før jeg så dem youtube.

Ejjj det kunne være fedt, hvis de ikke er dyre kunne jeg sagtens gå AMORK i de hårspænder, de er så fede.
Men jeg vil da lige se om jeg kan finde dem på E-bey, bare for at se hvad der er.
Du må meget gerne spørge ham om han vil, ellers må jeg få en anden til at hjælpe mig da jeg ikke rigtig kan finde ud af det engelsk desværre :frowning:

[QUOTE=Margrethe;1008595]Ligner det ikke det her? 22,17 kr incl forsendelse

http://viewitem.eim.ebay.dk/1x-Fashion-Magic-Beaded-Hair-Comb-Clips-Double-Easy-Stretchy-Brown-pearls-J107A/200731041337/item[/QUOTE]

Jo lidt, men den er da fin, og billig :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;1008597]Her er de til 18 kr incl forsendelse i forskellige farver

http://viewitem.eim.ebay.dk/9-Color-Fashion-Magic-EZ-Stretchy-Double-Beaded-Hair-Combs-Clips-hugger-4x35/300770950928/item[/QUOTE]

Åhhhh der er et par stykker der er fede :slight_smile:

I tyndt hår virker de ikke :frowning: Sorry to say.
Jeg har haft noget lignende, dog uden en masse perler. Mit hår er for let og fint til det ikke nare “krapper” sammen og ser træls ud.

[QUOTE=DK Sugieh;1008624]I tyndt hår virker de ikke :frowning: Sorry to say.
Jeg har haft noget lignende, dog uden en masse perler. Mit hår er for let og fint til det ikke nare “krapper” sammen og ser træls ud.[/QUOTE]

Øv da, sikker da træls for dig.

[QUOTE=DK Sugieh;1008624]I tyndt hår virker de ikke :frowning: Sorry to say.
Jeg har haft noget lignende, dog uden en masse perler. Mit hår er for let og fint til det ikke nare “krapper” sammen og ser træls ud.[/QUOTE]

Sjovt… for det fungerer for mig :slight_smile:
Og jeg har også fint glat, let hår, der klasker for et godt ord…
Har to meget forskellige spænder - et med plast"glas"perler og et med perler i eucalyptustræ…

Men… Pia? Er du ikke korthåret? :ups:

Hvor er de smarte - sådan nogle kunne mit hår da godt tænke sig.

[QUOTE=Ann K;1008644]Sjovt… for det fungerer for mig :slight_smile:
Og jeg har også fint glat, let hår, der klasker for et godt ord…
Har to meget forskellige spænder - et med plast"glas"perler og et med perler i eucalyptustræ…[/QUOTE]

Fedt det virker for dig :slight_smile: Den der i eucalyptustræ, har du et billede af den?

Naaaaa ikke så meget mere, er ved at få det langt :smiley:

Selvfølgelig kan dit hår da det :thumbup:

Jeg har lige bestilt nogle på E bay, hvis jeg ellers har fået det gjort rigtigt, men det blev da oversat til dansk.

Okay :slight_smile: Det er bare kort på dit profilbillede… hehe

Ja og for 5 måneder siden var det endnu kortere, i nakken i hveret fald, men nu går nakkene håret til det øverste af skuldren.
Profil belledet er fra, ja 2008- 2009 tror jeg.