Har spist en pille! (tror jeg!)

[QUOTE=StinePigen;684031]Fordi hun var urenlig og var meget nervøs (gemte sig bl.a. hver gang der kom gæster osv.)
Jeg mener hun fik dem i en periode på 4-6 måneder (kan ikke helt huske præcis for længe), hvorefter vi så trappede hende ud af dem igen :)[/QUOTE]
Okay…
har bare ikke selv kendt nogle med katte på lykkepiller, så det er helt ukendt for mig…

Kan du ikke prøve at :google: pillernes navn og cat ?

Måske du kan finde hjemmesider, hvor der står lidt om det.

Håber du alligevel finder pillen et eller andet mystisk sted.
:slight_smile:

[QUOTE=danpia;684086]Kan du ikke prøve at :google: pillernes navn og cat ?

Måske du kan finde hjemmesider, hvor der står lidt om det.

Håber du alligevel finder pillen et eller andet mystisk sted.
:)[/QUOTE]

God Ide…! han har det heldigvis godt stadigvæk…
Har også snakket med opdrætteren…Hun blev selvf. bekymret…og kom med gode råd også…

Jeg håber, at han bliver ved med at have det ok og :kryds: for ham.

update:

Prinsen røg til observation i går…:ked::ked:
Efter 6 timer begyndte pillen selvf. at virke…
Ham mjiavede, havde store pupiller…Var helt oppe at køre…Han var klar til kamp eller andet…
Han fik revet mig i hovedet, da vi skulle afsted med ham…Men det er det der sker…
Vi blev mødt af verdens sødeste dyrelæge… Hun var god til at forklare os, hvad der ville ske med ham, og hvorfor han var sådan…
Vi blev enige om, at han blev hos hende, da hun var bange for, at han ikke ville kunne komme af med urinen, og det ville gøre det hele værre…

Heldigvis har min lille Prins klarede natten rigtig godt. Han har tisset, pulsen er normal…Temperaturen er lidt høj, men falder hele tiden…
Puha…en forskrækkelse…:ked:
Vi venter på vi kan hente ham…

[QUOTE=DK Zaphy;684641]update:

Prinsen røg til observation i går…:ked::ked:
Efter 6 timer begyndte pillen selvf. at virke…
Ham mjiavede, havde store pupiller…Var helt oppe at køre…Han var klar til kamp eller andet…
Han fik revet mig i hovedet, da vi skulle afsted med ham…Men det er det der sker…
Vi blev mødt af verdens sødeste dyrelæge… Hun var god til at forklare os, hvad der ville ske med ham, og hvorfor han var sådan…
Vi blev enige om, at han blev hos hende, da hun var bange for, at han ikke ville kunne komme af med urinen, og det ville gøre det hele værre…

Heldigvis har min lille Prins klarede natten rigtig godt. Han har tisset, pulsen er normal…Temperaturen er lidt høj, men falder hele tiden…
Puha…en forskrækkelse…:ked:
Vi venter på vi kan hente ham…[/QUOTE]

Det var synd, det gik sådan. Men det har jo også været en ordentlig dosis, han har fået, den lille stakkel. Godt at høre, at han er kommet godt gennem natten. Så må I forkæle ham, når I får ham hjem igen :slight_smile:

Og så må du lukke til køkken eller badeværelse, når du tager dine piller fremover :cool2:

[QUOTE=galath;684644]Det var synd, det gik sådan. Men det har jo også været en ordentlig dosis, han har fået, den lille stakkel. Godt at høre, at han er kommet godt gennem natten. Så må I forkæle ham, når I får ham hjem igen :slight_smile:

Og så må du lukke til køkken eller badeværelse, når du tager dine piller fremover :cool2:[/QUOTE]

Ja, han skal rigtig forkæles… Han klarede det så flot, den smukke prins…
Savner ham sådan…
Normalt tager jeg dem med det samme…Lægger dem ikke eller noget… Er virkelig et fjols… :frowning: plejer aldrig gøre sådan noget…

[QUOTE=DK Zaphy;684645]Ja, han skal rigtig forkæles… Han klarede det så flot, den smukke prins…
Savner ham sådan…
Normalt tager jeg dem med det samme…Lægger dem ikke eller noget… Er virkelig et fjols… :frowning: plejer aldrig gøre sådan noget…[/QUOTE]

du er altså ikke en dårlig kattemor - du begik en fejl, du reagerede på den, du har lært af den og du gør det aldrig igen … OG misser bliver forkælet i stor stil når den kommer hjem

bedre kattemor kan misserne ikke forlange!!

:kram:

Nej, og nu gør du det heller aldrig igen. Omstændighederne taget i betragtning gik det jo godt, og så har du lært det. På den hårde måde, men ikke desto mindre… :slight_smile:

Tak…
Ja, man kan sige, at jeg har lært det på den hårde måde…
kan bare ikke komme over, at han bare har slugt den…
jeg har selv besvær med at få den ned…

Det bliver dejligt at få ham hjem igen… Har ikke fået sovet meget…Og Ana har os været rundt på gulvet…
De to leger jo meget og putter…Så han har været virkelig savnet…

Du har reageret som en RIGTIG god kattemor. Du var jo hurtigt ude og undersøge om der var fare eller ej - og da det viste sig at Prinsen blev værre, var du ikke i tvivl med fik ham til dyrlæge:kram:

Dejligt, han er kommet godt igennem natten og endnu bedre, at du kan hente ham hjem i dag. Der er ikke noget værre end når de ikke er hjemme. Vi lider, de andre katte lider og når den indlagte så kommer hjem, lugter den anderledes og derfor kan det være lidt hårdt det første stykke tid. Jeg er ikke i tvivl om at du vil forkæle ham som en rigtig PRINS.:hjerte:

Og JA, du har lært noget. Men ved du hvad - fejl sker hos selv den bedste. Jeg tager også medicin og selv om jeg tapper vand først og derefter popper de der piller ud OVER bordet, direkte i hånden - væk fra kattene - så ER det sket at en pille er trillet på gulvet. Og kattene er jo nysgerrige på ALT, der ender på gulvet! Propper moar det i munden, må jeg også prøve. Heldigvis har jeg fået nappet dem inden kattene er kommet, men det kunne lige så godt være sket hos mig! Nu er du opmærksom og det kommer ALDRIG til at ske igen - og du har “skræmt” os herinde til også at være mere opmærksomme:thumbup:

Se på den lyse side … hvis han nogensinde skal have piller, så lægger du dem bare tilfældige steder, hvor du er sikker på at han har set dem … ikke noget med at skulle kæmpe med katten :thumbup:

Håber han er helt frisk og ved godt mod, når du får ham hjem igen :inlove:

Tak for de søde beskeder…
Prinsen og Snebold har faktisk altid selv ville spise pillen selv…Det har været rart, men det har jo så den ulempe, at han så os kan finde på at spise mine…

Lasse er ved at hente ham nu…og jeg glæææææææder mig til han kommer!

Jeg er stadig målløs over at han har spist sådan en kapsel helt selv.

De gange hvor vi har tabt en pille (af den ene eller den anden slags, Manden får et helt arsenal af lykke- og andre piller) har kattene da godt nok hjulpet os med at finde dem “se mor den er lige her!” - men de har gudskelov aldrig spist dem :uha:

Godt at det endte godt!

Han er nu kommet hjem…
Han havde pis over det hele og nr 2…så vi måtte proppe ham i bad…hvilket jeg ikke var glad for, da han lige var kommet hjem…
han slapper af nu…Vasker sig…
han er lidt stresset…

Godt det ikke gik værre. Han skal nok blive sig selv igen i en fart. :slight_smile:

Ja, det skal han nok…

ligenu ligger han på ryglænet af sofaen og kigger rundt…