Har taget de korte ben på

I morges da Margrethe stod op var der vist lidt forvirring i tøjskabet :uha:

  • hun kom nemlig til at tage de korte ben på… :tihi:

For at veje op - så hapsede hun den lange tunge… :ups:

Hun har da været søvnig, den stakkel.
Godt hun ikke byttede om på, hvor tingene skulle sidde, men kun størrelsen af dem :tihi:

hihi, hvor ser hun sød ud! :tihi:

Ja nogle gange er man vel lidt træt, når man sådan får det forkerte ben ud af sengen, og den forkerte pote i skabet. :tihi::ups::høhø::slight_smile:

Det kan godt være, det er mig - men har hun muligvis helt glemt benene og bare taget fødder på :? :gruble:

:klapper:

hahahah den var god :D:D jeg har også en hunkat som har meget korte ben i perioder - eller er det mon vægten som tynger :tihi:

Tsk tsk…
Man skal høre meget, bare fordi man ser lidt godt ud, bare husk på det Margrethe.

Det kan da være ligemeget - bare hun kan nå gulvet!

Haha fed tråd!:tihi:

Haha, hvor er de da for morsomme de billeder! Herligt :klapper:

Jeg elsker at de to katte dér. :wehuu:De er jo som Dupont og Dupont fra Tintin - altid fuld af finurligheder, som deres mor er så hurtig til at forevige på billeder. I er for seje Margrethe og Ruth-krudt!!! Endnu et fantastisk billede. Og man kan altså ikke altid have de lange ben på. De er altså meget svære, at gå catwalk i!

Nej hvor ser det bare skægt ud! :klapper: Hun er bare for dejlig hende Margrethe :slight_smile:

Kæft hvor ser det sjovt ud! Gode billeder og fantastisk tekst!

:lol:

:lol:

Du har nogen fantastiske katte Vivi! - Og godt du er hurtig på det kamera… :slight_smile:

:lol:

Hun har da bare lidt længere pels på maven. Helt normalt for ældre, neutraliserede katte - og meget charmerende, lyder det ovre fra madskålen her i huset… :wink:

Hun er slet ikke kommet til noget, men har helt velovervejet pga. kulden taget en tyk, langhåret sweater på - ganske vist i en stor størrelse. Hun har det sikkkert som både mig og mine katte. Vi kan heller ikke lide kropsnært tøj. Så kan man nemlig ikke spise sig mæt, uden det strammer.

:lol:

Margrethe altså… Sikke de dog alle sammen driller dig… :tihi: Jeg synes du ser helt fantastisk ud med de korte ben og den lange tunge… Et look som kun du kan bestride…:hjerte: