Har taget vildt på!

:hjerte:Mit hjerte er lige ved at briste af kærlighed til mine katte og nyfødte killinger. Tænk to af dem har taget 32 gram på siden fødslen igår de sidste tre har “kun” taget 22 gram på. Jeg synes det er flot men ved ikke om det er helt normalt:? venlig hilsen Isabellas stolte mor

Hvis det var i går morges de blev født, kan det godt være - ellers er jeg ikke helt sikker på jeg tror på den med de 32 gram :tihi:
Prøv at regne ud, hvor stor en procentdel de så har taget på i løbet af et døgn.

det er små skovtrolde :?

det er rigtig fint i den gode ende af kurven

Det var tdlgt kl.5.30 den første blev født, men alligevel synes jeg det er vildt, når der er fem munde at mætte !

Stort tillykke med de fem. :slight_smile:
:flag::flag::flag::flag::flag:

Det er helt sikkert flot :slight_smile:
Jeg har haft fedtboller, der har taget omkring 20 gram på i døgnet - nøj, de kunne rulle :tihi:

Den ene af mine klumper denne gang tog 28 gram på, på 26 timer :slight_smile: Tror din hunkat har lagt en lækker flødebar ned lige som min :slight_smile: Det er jo kun dejligt :slight_smile:

Mine små fede skovtrolde killinger, har osse taget gevaldigt på siden i fredags da de blev født, den fedest har taget 70 gram på fra i fredags, og ellers ligger de fra 50 gram til 68 gram i vægtstigning på 4 dage.

Tusind tak for dit svar, det berloliger mig.Vil veje dem på samme tidspunkt på dagen for eftertiden. Moderen tog 1600 gram på under graviditeten, fra 3100 gram til 4700 gram. Hun åd også som var hun betalt !

Faktisk har den største åbnet øjnene, og de andre er godt på vej !!!

Lyder som min, mandag inden fødsel i fredags, havde hun taget 2050 gram på…hun åd osse konstant !!