Har været dum, men har brug for et råd

[FONT=Arial]Jeg købte online hos en entreprenørforretning for nogle år siden et bassinfolie i Jylland (fragten også betalt) [/FONT][FONT=Arial]og talte efterfølgende med sælger om tidspunktet for forsendelsen.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Spurgte ham samtidig, om det gjorde noget, at der ville gå et godt stykke tid, for ellers måtte han sende det med det samme.[/FONT]
[FONT=Arial]Det var helt OK med ham og jeg skulle bare give lyd fra mig, når jeg ville have det over.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Siden har der af forskellige årsager ikke været plads bl.a. pga. håndværkernes materialer, der fyldte op på arealet ved huset, renovering af målerbrønd, vejarbejde foran huset m.m.[/FONT]
[FONT=Arial]Kassen med foliet vejer ca. 80 kg og ville ikke være sådan at flytte rundt med for mig.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Jeg har dog hvert år talt med ham (og hans kone) flere gange og hver gang var svaret, at det for hans vedkommende ikke hastede. Han havde stor pagerplads og det tog ikke plads op.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Talte med ham igen [/FONT][COLOR=black]27/10-2010 og forberedte ham på, at jeg godt ville have det over i maj 2011.[/COLOR]
[COLOR=black] [/COLOR]
[COLOR=black]30/5-2011 ringede jeg og talte med hans kone, som fortalte, at manden var død 2 måneder før, og at hun ville få sin søn til at ringe.[/COLOR]
[COLOR=black] [/COLOR]
[COLOR=black]Dette gjorde han også (venlig og imødekommende at tale med) og efter at have givet mig de nøjagtige mål på foliet lovede han at sende det.
[/COLOR]
[COLOR=black]Det gjorde han bare ikke.[/COLOR]
[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Jeg har nu ringet 5 gange i juni.[/COLOR]
[COLOR=black]Fik kun kontakt med konen og en datter, der hver gang lovede at give besked videre til sønnen om at ringe, men jeg hørte stadig intet.[/COLOR]
[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Sidst ringede jeg igen den 23. (konen tog telefonen) og jeg spurgte direkte, om de havde i sinde at snyde mig. ”I hvert fald ikke, men nu var der jo gået lang tid”, var svaret, men så skreg hun, at hun ikke kunne klare at høre mere om det bassinfolie og så knaldede hun røret på.[/COLOR]
[COLOR=black] [/COLOR]
[COLOR=black]Jeg ved godt, jeg har dummet mig ved at lade gå så lang tid, men hvad gør jeg? Jeg kan jo bare ikke tage til Jylland og hente det.[/COLOR]
[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Har tænkt på at bede en fragtmand om at hente det, men vil nødig betale for det, især hvis det nægtes udleveret.[/COLOR]
[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Min gamle åkande og salamanderne er i pleje og har det godt, men jeg har ikke råd til at købe et nyt bassinfolie.[/COLOR]
[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Jeg har selvfølgelig kopi af bankoverførslen.[/COLOR]
[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Det drejer sig om:[/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=5][COLOR=black][COLOR=black]Nørager Entreprenørforretning[/COLOR]

[COLOR=black]Eskilsagre 4
Nørager
8961 Allingåbro

[/COLOR][COLOR=black]Jylland - Øst[/COLOR][COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]tlf: 86486302[/COLOR][COLOR=black][/COLOR]
[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]

Hvis jeg var dig ville jeg ringe og bede om at få sønnens mobil nummer og så klare det med ham. :slight_smile: