Har vist mod på det

Tror måske nok jeg har mod på at udstille Mathilde (huskat) men hvordan finder jeg ud af hvilken klasse hun skal være i? Er der en liste over klasse inddelingerne:?

Hvilken klub er du medlem af?
Gå ind på deres hjemmeside og slå op under udstilling, der er ofte en fane med opdeling af misserne :slight_smile:

Prøv at se på Gizzemissens hjemmeside… hun har en rigtig god og udførlig beskrivelse af, hvad der skal til for at udstille huskat :slight_smile:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=242&WebsiteID=1&LanguageID=1

Her står en masse om udstilling første gang :slight_smile:

Og huskatte er alle i klasse 14 :slight_smile:

Tusind tak for jeres svar - vil læse om det på de sider i linker til

Og huskatteklassen er verdens hyggeligste, for der står folk med sine højtelskede katte som de af den ene eller anden grund har tilføjet sit liv, men uden at der står nogen opdrættere og træder hinanden over tæerne for at komme til :slight_smile: Jeg har udstillet huskat siden… 1988, med meget stor fornøjelse. Se lige ham her: www.wehnerts.dk/mik.htm - han var i en lang periode simpelthen huskatten på de danske udstillinger, og ragede såmænd også til sig i udlandet :smiley: Der var som regel inden, der vidste hvem vi var, men alle kendte Mikkel - vi har oplevet at vinde BIS med ham i Frankrig, og Eric Reijers rejste sig op på scenen og råbte “danske huskat”, da Claus gik op og hentede ham :smiley: Jo jo, huskatteklassen er en fin og dejlig klasse på udstillingerne - det burde alle prøve!
VH
Susanne

Dejligt at høre, du vil prøve at tage Mathilde på udstilling.
Hun er sådan en smuk lille kat :hjerte: - og sort med hvid er jo en af de helt klassiske huskattefarver. :slight_smile:

Ja hun er super yndig… og fræk som bare pokker