Hård weekend

uhh… engang imellem har jeg bare lyst til at grave mig ned…

Min kæreste lille Scott har fået en løs knæ skald… og da han har været så meget igennem er det ikke sikkert at han vil få det bedre af en operation. Så nu skal han have smertestillende hver gang han halter og når han ikke har lyst til at være ved os længere skal han have lov til at gå over regnbuebroen… uhh… det er hårdt, han er stadig min kat, men har bor ved mine forældre for at blive forkælet hans sidste tid… Han er fra 2004 så jeg synes at hans tid løber alt for hurtigt…

Og så min stakkels lille ticked killing… Jeg har hele tiden haft planer om at holde hende hjemme i ekstra tid, hvilket jeg nu virkelig er nød til.
Hun havde da hun blev født en twisted leg (venstre fod) og den har rettet sig dog er håndledet stadig løst, men den tror jeg bliver bedre.
For 14 dage siden var hun næsten helt dehydreret og havde tarm betændelse (mener jeg for Patrick var ikke helt sikker på navnet). Det kom hun sig vildt godt efter. Hun tog 20g på samme dag og 150 på en uge.

Men hendes ben (højre) har hele tiden haft en mani med at hoppe af led, men hun sætter den altid selv på plads. Så vi har desværre haft en tendens til at glemme det når vi stod ved dyrelægen og var nervøs for hendes helbred ellers…
Men i dag huskede jeg at spørge… og svareret var ikke rart. Dyrelægen havde aldrig følt noget lignende. Han sagde at det føltes som om at hun havde en ekstra knogle ved sin skulderblad. Vi valgte at se om det bliver bedre og så tage en røngten senere. Hun går jo helt fint og hun er faqaktisk den af killingerne der er mest aktiv… Er bare så træt af alt lige nu -blåblå -blåblå

Og for at det hele bare skal være mere træls er min bror nu indlagt på 4 uge (denne uge må han sove hjemme men er stadig indlagt) og lægerne ved stadig intet om hvad der er galt. Han har gigt og så lang tid lægerne ikke ved hvad der er galt, kan han ikke få det medicin som holder gigten i skak. Han fik så også af vide i dag at hans regnbuehinde betændelse er brudt voldsomt ud… Jeg gider ikke sygdom mere… Har en anden bror der også har gigt, men han har så også asberger, så jeg er snart træt af altid at være den raske… undskyld… men de er gået glip af så meget og engang imellem ville jeg ønske jeg kunne give dem min styrke

Lige nu er jeg bare glad for at mine katte og Patrick nusser om mig. For nøj hvor jeg ikke gider mere uheld…

Det lyder uhyggelig meget som du kæmper med noget Patella -ked

Håber alt det bedste for dig, misserne, og din uheldige bror -kramer

Ej hvor er det ikke rart…føler med dig og sender dig et cyperkram… -kramer

gigt og regbuehinde betændelse … det skriger becheretts ( staves?) for mig…

er det det han har ?

-sorry men kan godt forstå du er nede

kram kira

Line, sikke da en træls omgang med det ene og det andet. Jeg håber, der snart er lindring på vej til både katte og mennesker - og så du også kan få noget mere positivt at tænke på.

Sender dig lige et kram -HUG

Ja begge mine brødre har morbus bectrev (jeg er heller ikke sikker på det staves sådan)

Og tusind tak for beskederne…