Hårfarve

Info…

Hvis der sidder nogen derude med mørkerødt hår, som gerne vil være blonde, så er det ikke nok at købe en farve blond-hårfarve…

Det bliver ikke grimt, men bestemt heller ikke blond :tihi:

HEHE det kender jeg alt for godt hehe
Har du ikke et før og efter billede ???

Det er vist alm. viden :slight_smile:
hvis man farver hår :wink:

derfor jeg altid farver det mørkebrunt…

dog pt er det mørkerødt, dog var det blondt før :slight_smile:

[quote=Quanti´s;481528]HEHE det kender jeg alt for godt hehe
Har du ikke et før og efter billede ???[/quote]

Har ikke et efter billed - endnu! Det er nemlig stadig vådt :stuck_out_tongue:

Det hele er blevet lidt lysere, og mine udvoksninger er heeeeelt blonde, så skal det sættes op ligner jeg en med hårtab… hihi…

Er dog så heldig at have nogen ansigstræk (tror jeg) som gør at selv grønt hår ville se acceptabelt ud på mig… :thumbup:

[quote=Quanti´s;481528]HEHE det kender jeg alt for godt hehe
Har du ikke et før og efter billede ???[/quote]

Har ikke et efter billed - endnu! Det er nemlig stadig vådt :stuck_out_tongue:

Det hele er blevet lidt lysere, og mine udvoksninger er heeeeelt blonde, så skal det sættes op ligner jeg en med hårtab… hihi…

Er dog så heldig at have nogen ansigstræk som gør at selv grønt hår ville se acceptabelt ud på mig… :thumbup:

[quote=Lykke86;481533]Det er vist alm. viden :slight_smile:
hvis man farver hår :wink:

derfor jeg altid farver det mørkebrunt…

dog pt er det mørkerødt, dog var det blondt før :)[/quote]

hehe ja nu kunne jeg også godt huske det… Vidste at der var noget med blond og rødt hår, men kunne ikke lige huske hvad det nu… Nu ved jeg så at det er hvis man er blond og gerne vil farve det brunt, ja så er det smart at farve det rødt først, så det ikke bliver grønt…

Det ved jeg af erfaring :tihi:

Hehe, det skal jo smutte engang imellem hehe

Håber det hele ender som du gerne vil have det :slight_smile:

[quote=Lykke86;481543]Hehe, det skal jo smutte engang imellem hehe

Håber det hele ender som du gerne vil have det :)[/quote]

Jo tak… egentlig så trængte jeg bare til noget forandring… Og nu mere det tørre desto lysere blir det… Så det er helt fint… Ligner mest af alt noget naturligt rødt hår… :thumbup:

Og rød og hvid gir jo lyserød, så de kunne være MEGET værre :tihi:

Jeg er sikker på, at frisøren kan hjælpe :stuck_out_tongue:

Jeg er sikker på, at frisøren kan hjælpe :stuck_out_tongue:

Det tror jeg også… :smiley:
Har desværre bare ikke penge til frisørbesøg, så må prøve mig frem og håbe på det bedste… :thumbup:

[quote=Babyrex;481546]Jo tak… egentlig så trængte jeg bare til noget forandring… Og nu mere det tørre desto lysere blir det… Så det er helt fint… Ligner mest af alt noget naturligt rødt hår… :thumbup:

Og rød og hvid gir jo lyserød, så de kunne være MEGET værre :tihi:[/quote]

Ja det kunne jo havde blevet GRØNT …

-LOL

[quote=Lykke86;481552]Ja det kunne jo havde blevet GRØNT …

-LOL[/quote]

JA!! Så er dette resultat bestemt mere naturligt :thumbup:

Og tror ikke jeg byde min kæreste at få grønt hår… IGEN!! Sidst var han bestemt ikke stolt af mig når vi fulgtes ad offentligt :tihi:

[quote=Babyrex;481555]JA!! Så er dette resultat bestemt mere naturligt :thumbup:

Og tror ikke jeg byde min kæreste at få grønt hår… IGEN!! Sidst var han bestemt ikke stolt af mig når vi fulgtes ad offentligt :tihi:[/quote]

Ellers er det heldigt at det er vinter nu, så det er okay med huer og diverse hatte … hehe

NEMLIG!! Så var det gået helt galt var det bare på med huen, og ned og få noget rødt… Det dækker heldigvis alle fejl :thumbup:

Jeg prøvede engang at affarve mit leverpostejsfarvede hår, det blev PISgult, rigtig pisgult.
Jeg måtte farve 2 x sort i for at det bare var nogenlunde at se på hahahaha
Det var dengang tilbage i 87-88 da man ikke lige vidste så meget grin…

[quote=Quanti´s;481562]Jeg prøvede engang at affarve mit leverpostejsfarvede hår, det blev PISgult, rigtig pisgult.
Jeg måtte farve 2 x sort i for at det bare var nogenlunde at se på hahahaha
Det var dengang tilbage i 87-88 da man ikke lige vidste så meget grin…[/quote]

hahahahaha… -LOL

Åh ja… Længe leve afblegning… Det burde virkelig ikke være tilladt at sælge det :kryds:

Det skal du ikke være sikker på…:høhø:

Jeg farvede engang mit hår blond, men ville have det rødt igen. Købte rød hårfarve… Mit hår blev aaaaalle mulige farver. Orange, lyserød, hvidt og rødt.

Jeg er så en blond pige, der på et tidspunkt gerne ville have håret farvet granat-æble-rødt.

Min veninde farvede mit hår, men vi havde ikke lige taget højde for at mit hår var langt, så farven dækkede ikke.

Ydermere havde jeg valgt en skyllefarve !

Jeg lignede ved gud Jytte Abildstrøm :uha:

Hvad værre var - en skyllefarve kan ikke trækkes ud af en frisør …
Altså måtte jeg farve mit hår brunt, vente til det begyndte af fade ud,
hvorefter min frisør kunne lave lyse striber i håret.
Efter ca. 1/2 år havde jeg sådan nogenlunde min egen hårfarve igen.

Så mht. at farve håret selv … been there, done that :høhø:

Ja afblegning burde faktisk kun blive gjort ved en frisør …