Hårfjerning....lidt fræk....fnis

Tak skal I have for info! :smiley:

Det er godt nok dyrt, hvor mange behandlinger har du fået Regitze?

-LOL Holy crap, jeg skreg af grin.

[QUOTE=Jane;184564]Tak skal I have for info! :smiley:

Det er godt nok dyrt, hvor mange behandlinger har du fået Regitze?[/QUOTE]

jeg har fået en full brasillian + armhuler… og hvis jeg nu ikke havde været så dum at tage de første 3 behandlinger hos Ellipse, så kunne jeg have nøjedes med 8

de koster mellem 1200 og 1500 så det har over 2½ år kostet mig omkring 15.000

så man skal gøre sin research på tingene så man ikke smider pengene ud af vinduet. Men tilgengæld er det ALLE pengene værd…

Med fare for at lyde DYBT uhygiejnisk, så var der en sygdomsperiode hvor jeg ikke fysisk kunne komme ud af min seng og følgelig heller ikke i bad. Jeg kom ikke til at lugte under armene overhovedet… det er guld!!!

og i de unævnelige regioner er det genialt fordi alt bliver “nemmere” hvis i forstår :slight_smile:

[quote=Battlestar;184589]jeg har fået en full brasillian + armhuler… og hvis jeg nu ikke havde været så dum at tage de første 3 behandlinger hos Ellipse, så kunne jeg have nøjedes med 8

de koster mellem 1200 og 1500 så det har over 2½ år kostet mig omkring 15.000

så man skal gøre sin research på tingene så man ikke smider pengene ud af vinduet. Men tilgengæld er det ALLE pengene værd…

Med fare for at lyde DYBT uhygiejnisk, så var der en sygdomsperiode hvor jeg ikke fysisk kunne komme ud af min seng og følgelig heller ikke i bad. Jeg kom ikke til at lugte under armene overhovedet… det er guld!!!

og i de unævnelige regioner er det genialt fordi alt bliver “nemmere” hvis i forstår :)[/quote]

Men, hvor længe holder det så? Er det for evigt, eller skal du på den igen senere?

Det er så en af de historier, som vil følge en resten af livet - eller i hvert fald så lang tid, som man har hår på uønskede steder.

Jeg er i hvert fald sikker på, at jeg kommer til at grine et par gange eller to :slight_smile: Så tak for den!

[quote=Battlestar;184561]jeg har fået det gjort hos Nygart…

men men men… 2 ting

1: for det første - EMLA er din ven. Du SKAL lokalbedøve hele området hvis du vil gøre dig forhåbning om at overleve uden smertehelvedet… for det gør overjordisk ondt men med Emla - der kan du ikke mærke noget som helst…

og hvorfor gør det så så ondt… det er pnkt 2

2: du skal ALTID bede om at få højeste setting på maskinen. Det er skide dyrt at få lavet de behandlinger, og der er ikke noget sjov ved det når de kører på så lav en setting af behandlingen kun er halvt effektiv. Det gør de på ellipse-klinikkerne for at tjene flere penge…

så insister på højeste indstilling og husk masser af lokalbedøvelse :)[/quote]

Vil lige til dette indskyde at det altså ikke altid er tilfældet!!!

det er rigtigt at emla er din ven :thumbup: men om hvorvidt Janes hud tåler max setting er vist et vurderingsspørgsmål…
Nogen elipsebehandlere forstår at trække behandlingen i langdrag, give mange behandlinger derfor er det vigtigt at snakke med flere klinikker og derefter vælge dem man føler sig mest tryg ved

de nye stråler I2PL Kan ved forkert brug, for høj styrke give forbrændinger og uønsket arvæv, og tror ikke en behandler med respekt for sig selv og det firma de arbejder for vil øge styrken på strålerne for at mindske behandlingerne :confused:

Hastigheden for resultatet kommer an på flere ting… mængden af melanin som hovedfaktor, jo mørkere hår jo hurtigere effekt

Der findes brodne kar alle vegne, og det gælder om at finde en behandler man er tryg ved…

den mest effektive behandling jeg personligt har lavet blev færdiggjort efter 4 omgange… det var et sæt underben, fra knæ og ned…
bibkinilinien plejer også at gå rimelig tjept… :thumbup:

AAAAAVVVV -LOL -LOL -LOL

evigt med mindre dit hormon niveau i kroppen stiger drastisk…
det kan ske ved medicinering, enkelte sygdomme, graviditet og nogen gange som følge af overvægt

HAHA! TAK for den uhyre morsomme beretning! -LOL:klapper::thumbup:
(Jeg føler med dig! -what)

Overvejer kraftigt at spare op til sådan en omgang permanent hårfjerning - det lyder fantastisk! :ok:

det holder perfekt indtil videre :slight_smile: de lyseste hår er selvsagt ikke væk, men alle de mørke er - jeg regner med 2 behandlinger mere i løbet af næste vinter efter nogle hormonforandringer jeg har haft som har fået lidt af det til at komme igen

ifbm graviditet kan der godt komme lidt igen - men ikke mere end kan fjernes med 1-2 behandlinger :slight_smile: så det er alle pengene værd

UHHHHH fy føj en situation, men jeg er sikker på den var skabt med det formål at underholde resten af verden
HA HA HA HA
Av hvor må det ha gjort ondt, du må finde en anden kamp mod hårvæksten hehe

Jeg vræler af grin herhjemme nu!
1000 1000 1000 tak fordi du ville dele den historie med os -kramer
Du er fantastisk og hold op en “levende” fortælling -LOL
Jeg tror virkelig heller ikke at jeg ville kunne have holdt mig lattertilbage hvis jeg var din veninde i røret -LOL

Og hvor jeg dog glææææder mig til vi skal finde et 1000-tasters navn til dig :muhaha:-LOL

åhh ja… NU glæder jeg mig også :slight_smile:

-skadefrydHold da op, nu sættes der tanker i gang :tihi:

-LOL-LOL-LOL

Sikken en historie og tak for alt bonus informationen -hæhæ

Jeg er blevet MEGET klogere :rock:

Knus
Lone

Ps.
Jeg føler lidt med dig - selvom det er urkomisk nu at tænke på, var der nok et enkelt øjeblik eller to - du bare ønskede at grave dig ned :S

Tror jeg stopper med, at skrive når jeg om ca. 2 år når til nr. 999:fløjte:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

:uha::uha::uha::uha::uha::uha: Sådan ser Banden ud lige nu!

De er vist ikke vant til at jeg sidder helt alene og ganske enkelt græder af grin!!!
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Tusind tak… det var simpelthen en ubetaleligt hysterisk morsom beretning!

-LOL:klapper:-LOL:klapper:-LOL:klapper:-LOL:klapper:-LOL

Som har bekræftet mig i at jeg aldrig nogensinde skal bruge voks til hårfjerning!!!

jojo man skal bare passe på HVOR man bruger det gggggggggggggggggggggg

Jeg fortsætter da med mine behandlinger på ben og bryn…men for ikke at ende som anne p får jeg det altid gjort af andre, netop fordi det gør så avs så får jeg intet med hvis jeg selv skal hive det af, men når jeg får andre til at hive strimler af mine ben så får de allerede fra start af klar besked om hvordan de skal gøre og hvordan de IKKE skal gøre…er du da sindsyg det gør ONDT hvis man hiver forkert…