Harj harj

Så er jeg kommet til som ny bruger herinde - glæd jer, for jeg er bare dejlig :stuck_out_tongue:

Kæresten og jeg fik for noget tid siden den idé at vi vil have en kat, så jeg oprettede mig på et forum for at lære og stille spørgsmål, da jeg aldrig har haft en kat før. Derinde blev jeg så lokket og tvunget herind af ThildeL :tihi:

Indtil videre skal vi overtage ‘vores’ kopi-ragdoll d. 18. november - men vi håber på det kan blive før (men det hele er en længere forklaring). Han er 1½ og bare så super skøn det burde være løgn - Hold da op hvor vi glæder os! Uh, den her smiley skal bare bruges: :wehu: :wehu: :wehu:

Jeg lover at jeg løbende vil stille en masse dumme spørgsmål - for vil hellere spørge en gang for meget end for lidt når det kommer til bassens velfærd :smiley:

Velkommen :slight_smile:

:velkommen: herfra :slight_smile:

Hihi - Lidt sjovt du skriver så hurtigt Coon Danica… For har for lidt siden bestilt en Nullerputseng fordi jeg så dine fantastiske grønne nogen i en tråd fra 2010 :smiley:

Velkommen herind :slight_smile:

Stort :velkommentilkg:

håber du bliver rigtig glad for at være her!!

:velkommen:

Hej, og velkommen til kattegale, som virkelig lever op til sit navn :tihi:

:velkommentilkg:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :smiley:

HARJ! Skøn intro!

Og husk, der findes ikke dumme spørgsmål (OK… “er månen lavet af grøn ost?” kan måske klassificeres under det, men ellers… :smiley:

Jeg er nysgerrig… “kopi-ragdoll”… er det fordi det ikke HELT er en ragdoll eller hvad? UANSET hvad den er, så tillykke med jeres kommende kat :smiley:

Hejsa, Lykke - og Velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Hej Lykke:heya:
:velkommen:

Velkommen herinde … glæder min til at høre om og se billeder af din skønne kat …

Velkommen til :heya:

:velkommen:

Nøj, hvor får I dog en til at føle sig velkommen! :smiley:

@TrekkieGrrrl: Tark :smiley: Jeg elsker at skrive fjollede tekster - det skinner vist igennem :stuck_out_tongue: Jeg kalder den en kopi-ragdoll fordi den ikke har stamtavle :slight_smile: Begge forældre skulle være ragdolls med stamtavle, men første ejer kunne ikke se nogen grund til at få stamtavlen med siden det ‘bare’ er en kælekat - og opdrætter/kattehandler/BYB (ja, man ka jo diskutere hvad det er ;)) ville vist ha ekstra for at give den med!

@Kattetøsen-too: Jeg kan da lige smide et billede ind fra da vi mødte ham i forgårs - vil hellere end gerne dele det med HELE VERDEN :smiley: Han er måske ikke så tydelig (og billedet er sløret), men vi har desværre ikke nyere billeder af ham - han er MEGET mørkere nu end på de billeder vi har set af ham fra nuværende ejer :slight_smile: - Så må vi bare se om jeg kan finde ud af det!

Hvor ser han sød og fredelig ud :slight_smile:

Han virker utroligt rolig… Hun har beskrevet ham som mild og kælen, dog lidt dominerende (han vil gerne bestemme hvornår han skal ind og ud - så ikke noget jeg tager som slemt)

Han er lidt reserveret, på den måde at han ikke gider gæster (han går hvis han ikke lige gider blive kælet af dem) og flygter fra fremmede udenfor - så er noget stolt af at vi begge to fik lov at sidde og kæle for ham i længere tid :smiley:

Så nu er vi da bare totalt solgte! Faktisk så slemt, at jeg i går blev nødt til liiiiiiige at købe lidt ekstra legetøj til ham :wink: