Hårlev den 8. maj 2011

Så har Racekatten lukket op for tilmelding. :slight_smile:

Ejjjj skal det være i Hårlev :thumbup:

Må simpelthen se om jeg kan finde ud af noget, for der bor mine forældre og min tvillingebror jo. Men det er godt nok lige op til 3 konfirmationer i familien inkl. min egen søns. :blegne:

Mindre detalje :wink:

UPS.

Kom da vist lige til at melde DK Minorlynx Hailey, NFO gr IX, aka Missebarnet og DK Robdrups Askja, NFO gr III, aka Snus udstillingen.

Kunne være man skulle prøve en udstilling hos Racekatten… :gruble: Det må vi lige tænke nærmere over…

Det kan meget varmt anbefales!

Mage til serviceminded klub/bestyrelse skal man lede længe efter. Og velorganiserede udstillinger har de også, og man møder ikke andet end venlige klubmennesker og enorm hjælpsomhed når man har brug for det på en udstilling :slight_smile:

Det er min totalt yndlingsklub mht udstillinger her på Sjælland.

[QUOTE=PiaR;559405]Det kan meget varmt anbefales!

Mage til serviceminded klub/bestyrelse skal man lede længe efter. Og velorganiserede udstillinger har de også, og man møder ikke andet end venlige klubmennesker og enorm hjælpsomhed når man har brug for det på en udstilling :slight_smile:

Det er min totalt yndlingsklub mht udstillinger her på Sjælland.[/QUOTE]

Så overvejer vi lige endnu mere :slight_smile:

Øvøv, det er altså lige lidt for langt væk til at jeg tager turen udelukkende som publikum alene… :S

Det lyder ellers som hygge ifølge hjemmesiden…

[QUOTE=Osquary;559415]Øvøv, det er altså lige lidt for langt væk til at jeg tager turen udelukkende som publikum alene… :S

Det lyder ellers som hygge ifølge hjemmesiden…[/QUOTE]

Øhhhh . . . Hårlev ligger altså lige ved siden af Køge - så det er da ikke så langt fra Kbh . . .

[QUOTE=PiaR;559205]UPS.

Kom da vist lige til at melde DK Minorlynx Hailey, NFO gr IX, aka Missebarnet og DK Robdrups Askja, NFO gr III, aka Snus udstillingen.[/QUOTE]- Det koncept kender jeg også. Det sker altså også her:dokdok:. Og sørme om der ikke også bliver betalt for tilmeldingen. :yikes: Det kan være at vi har den samme virus på vores PC’er.

Jeg må kommer dog ikke på udstillingen, da det er en lang tur fra Billund til Sjælland.
Så jeg sparer op til Haderslev i juni i stedet for selvom det ellers lyder som en rigtig hyggelig udstilling.

Det tager 1½-2 timer med offentlig transport og koster ca 100kr pr vej (alle zoner), plus indgang, plus hvad jeg nu bruger penge på dernede, det bliver for dyrt for mig… så, jo i min verden er det altså langt “bare” for en hyggelig udstilling… :S

Jeg har tænkt mig at “bryde med mine principper” og lade Prinsesse pudderkvast få sin udstillingsdebut :smiley:

Så jeg kommer med

DK Temple Bar Ana Banana, BUR c, kl. 12

og satser på, at jeg kan finde en god babysitter til hende :slight_smile:

Ahhhh Min nevø i Hårlev d. 15/5, min bonusdatter i Vejle d. 20/5 og så min søn d. 22/5

Og så har jeg lige hørt i min øresnegl at min mand skal til London d. 10-13/5 :surrender1:

Så tror ikke jeg skal sætte hovedet op efter det, for så bliver jeg bare skuffet.

[QUOTE=Maibrit;559439]- Det koncept kender jeg også. Det sker altså også her:dokdok:. Og sørme om der ikke også bliver betalt for tilmeldingen. :yikes: Det kan være at vi har den samme virus på vores PC’er.
[/QUOTE]

Det lyder til at vi har det - gad vide om der kan fåes anti-virus mod den slags?

[QUOTE=KKH;559453]Ahhhh Min nevø i Hårlev d. 15/5, min bonusdatter i Vejle d. 20/5 og så min søn d. 22/5

Og så har jeg lige hørt i min øresnegl at min mand skal til London d. 10-13/5 :surrender1:

Så tror ikke jeg skal sætte hovedet op efter det, for så bliver jeg bare skuffet.[/QUOTE]

Jeg ser da ellers, at du ikke har andre planer for d. 8/5 :tihi:

Ja - det kan jeg så godt se . . . . . UPS . . . . måske kunne du finde nogle herinde (med bil) og lave en tøsetur med - det kunne da være hyggrligt :slight_smile:

Overvejer at sende Allie afsted igen og så måske tage Freja med som så burde være fin igen efter at killingerne er flyttet… Hmm… Havde jo en SUPER debut igår i Jyllinge…

Det var faktisk en god idé, det kunne da være hyggeligt - er der nogen som er friske på det?

Vi kommer bestemt også med nogle af vores bamser

Coogan´s Cliffhanger - MCO - gr. 4 kl. 3
Coogan´s Eli - MCO - gr. 5 kl. 12

og sikkert een til… men det kommer helt an på om Peter kommer med… :D:D

Glæder mig rigtig meget til at komme :ok::ok:

Vi kommer medbringende et par kastrater :høhø:

Jedocats Cicero, mco grp 7, kl. 10 (måske kl. 8 - det afhænger af resultatet i Malmø)
Coogan’s Little Miss Spider, mco grp 3, kl. 10