Hårlev den 8. maj 2011

Jeg tror du vil må mere respons hvis du opretter en særskilt tråd :slight_smile:

Så fik jeg da lige tilmeldt min sort/hvide tøs, selvom der godt nok er længe til Maj md. :tihi:

Så har jeg tilmeldt Jelly Bean til Hårlev :slight_smile: Det skal nok blive spændende at prøve en udstilling hos Racekatten :slight_smile:

:)Tror også at jeg får lyst at tilmelde et par stykker til Hårlev:)

Ja, gør lige det - jeg har skrevet, at vi vil have bur ved siden af dig :slight_smile:

:ok::ok: har tilmeldt

Hej,

Vi skal til Hårlev, og har faktisk plads i bilen, hvis der er nogen som mangler kørelejlighed fra Jylland.
Vi bor i Kolding.

(dog skal jeg lige tilføje at vi også har en hund i bilen, da min mand fortsætter til hundeudstillingen i Hillerød…)

Knaldperlen bliver 3 mdr den 7-5…jeg har næsten lyst til at melde ham til :?

Det vil jeg da gøre så :slight_smile:

kom til og tilmelde

DK Vandoll Crazy 4 You aka Findus Rag e kl. 10 &
IC. S* Chorotegas Victor Hugo Rag n03 kl. 5

Se’følig skal han da med . . . ud og se den store verden og øve sig på udstillingslivet :uha: ham vil jeg gerne gramse lidt på :hjerte:

Må hellere tage mig sammen og få tilmeldt 1 stk. kat

Jeg overvejer endnu…ved ikke rigtigt, syntes jeg har tabt lysten lidt :frowning:

Det lyder da ikke godt :frowning: Håber, du finder den hurtigt igen.

Så har jeg tilmeldt et par stribede misser :slight_smile:

Mon den ene kunne være en lille stumphalet Darling? Hun er bare så sød. :slight_smile:

Overvejer kraftigt at lade min dejlige hjemmestrikkede pelstrold Oscar blive luftet i FD regi også :slight_smile:
Ankicoon’s Oscar De La Renta grp.3 kl.11

Det er da lige hvad det er :slight_smile: Og den anden stribe mis er hende her:

Pjat med dig . . . . ellers går jeg bare og leder og leder og ikk’ kan finde dig :muhaha: :klapper:

[QUOTE=PiaR;559205]UPS.

Kom da vist lige til at melde DK Minorlynx Hailey, NFO gr IX, aka Missebarnet og DK Robdrups Askja, NFO gr III, aka Snus udstillingen.[/QUOTE]

Hehe.
Jeg glæder mig over at jeg alligevel ikke skulle ændre klasser, for jeg satsede jo og tilmeldte dem i klasse 5 og 7 - inden de var rykket op :slight_smile: