Hårlev den 8. maj 2011

[QUOTE=Coon Danica;593159]Stort tillykke med både Oskar og det nye barnebarn.
Jeg skal også sige tillykke fra din krejlerkammerat her :høhø:
Ja du fik godt nok pludselig travlt.
Og tak for et godt naboskab :D[/QUOTE]

Tak i lige måde…det var smadder hyggeligt.Sender billeder af Knaldperlen i morgen…der var lige et par gode skud af den lille cooligan :slight_smile:

Tillykke til alle med de flotte resultater - og til Ann med det 9. barnebarn. :slight_smile:

Og tak til Racekatten for endnu en god udstilling, som også var en fornøjelse for os ikke-udstillere. Ikke mindst på grund af den pose foder, vi kunne slæbe hjem fra tombolaen… :wink:
Og så er Hårlev-hallen et af de bedre steder, vi har besøgt, og kan bestemt anbefales igen.

Jeg havde jo Ana med, selvom jeg skulle arbejde :slight_smile: Nu hun prydede både plakat og katalog, skulle hun jo også gerne selv vises frem :wink:

Om morgenen var hun en tur forbi onkel Ann-Dorrit for at få lagt pelsen i de rigtige folder, nu vi skulle til en dommer, der går meget op i den slags :wink:

Hun havde så fået babysitter til at sikre, at hun kom til dommer på det rigtige tidspunkt, men jeg fik heldigvis løst det, så jeg selv kunne være tilstede. Hun var superdygtig til bedømmelsen, dog ikke helt så overskudsagtig og nysgerrig som i Fredericia, og fik en meget flot bedømmelse, hvor hovedkonklusionen var “promising girl” og at hun skulle komme tilbage til nominering :thumbup:

Det gjorde vi så senere, hvor hun blev vækket af sin middagslur og båret ind i den anden hal. Mens vi ventede på at komme til, var der en kat, der flegnede på dommerbordet - to gange, før ejeren fjernede den - og det gjorde ikke hverken stemningen eller humøret bedre, så det var en meget trykket lille pige, der blev bedømt :frowning: Hun fik igen en meget fin omtale, men tabte helt fortjent NOM til en anden burmeserkilling :slight_smile:

Senere prøvede jeg at tage hende ind i hallen og bare stå ovre i hjørnet, men der var helt klart farligt at være :frowning: Så nu håber jeg bare, hun har glemt det, inden vi skal til Haderslev :kryds:

Da alle begyndte at pakke ned, blev hun sat i sin taske og ud i bilen, hvor hun hyggede sig, til nedpakningen var helt færdig og vi endelig kunne køre hjem :smiley:

TILLYKKE til alle med de flotte resultater og tak til babysitteren (Skattekat) og alle andre deltagere for en hyggelig udstilling :smiley:

Et stort tillykke med alle 2 / 4 benet

[QUOTE=En forhenværende bruger;593120]Vi har også haft en fantastisk dag og en kanonhyggelig udstilling :ok:

Jelly blev EX1, tog BIV over brormand Tom og en voksen hankat, og skulle tilbage til NOM - den tog hun sørme også foran en NFO-killing og den mest nuttede birmakilling længe set. På scenen var hun oppe imod 4 andre NFO’er (de var ret godt repræsenteret derovre), og der var så en anden, der løb med BIS, men det må hun selv fortælle om :wink: Tak til Annie for at tage hende på scenen :slight_smile:

Alt i alt har vi haft en dejlig dag, og Jelly tog det hele så pænt, og på hele hjemturen lå hun og puttede skiftevis i mine arme eller i mit skød :hjerte: - uden savlen vel at mærke!

Stort tillykke til alle andre også![/QUOTE]
Det vil jeg så gøre da du har sendt mig et billede af Merlin :slight_smile:

Et stort tillykke med dejlige Jelly:hjerte: Hun havde fuldt ud fortjent både BIV og NOM.
Bror Tom siger at det er helt ok at søster Jelly snubbede det hele fra ham.:slight_smile:

Jeg må så indskyde at jeg ikke synes det var et godt sted at holde udstilling. Der var rigtig mange katte der var bange for den lange gang vi skulle gå igennem for at komme mellem de 2 haller. Min egen kat prøvede at stikke af ved at klatre over min skulder, og han har normalt ingen problemer med at blive båret igennem mængden af mennesker osv på vej til dommer, men den gang kunne han bare ikke lide!

De fleste af de katte jeg skulle bære på scenen var også meget bange når vi gik igennem der, det var rigtig synd for dem. :frowning:

HELT enig Annie, det var rigtigt DUMT ! :frowning:

Tillykke til alle med de flotte resultater :juhu::juhu::juhu:

Vi havde også en super og meget givtig dag :hjertehop:

Callisto fik uden problemer sit 5. CAPS og charmede dommeren godt og grundig med kraftige hovedstød :klapper: Det var lige før hun faldt ned af stolen :tihi:
BIV blev fortjent taget af den smukke Indus, og så kunne vores store dreng slappe af og charme videre i buret.

Jeg havde haft store overvejelse om tilmeldingen af Batari, fordi hun i øjeblikket er meget teenage-usikker og ikke helt har fundet ud af sin rolle der hjemme. Hun gjorde dog min frygt til skamme. Selvom hun ikke var helt tryg ville hun gerne nusse med dommeren og lege lidt med legetøjet på bordet. Hun fik en rigtig god bedømmelse og et flot EX1. Ti l BIV var dommeren meget i tvivl og det tog er krig :S så lillepigen blev godt træt af at blive holdt så længe. Til sidst giv BIV dog til en fuldt voksen fertil han - helt OK. Til nominering fik hun igen roser og betegnelsen meget lovende, men trods alt stoppede hendes dag her, og hun kunne endelig slappe helt af.

Til sidst havde jeg taget Cheetah med for at give hende det sidste cert. til Premier samt evt. finde et nyt hjem til damen, som fortjener det efter to kuld hos os.
Hun tog som sædvanligt alt med en stoisk ro og masser af overskud. Dommeren kunne rigtig godt lide hendes trods hendes ringe størrelse og især pels og ticking fik store roser.
Til nominering var hun oppe mod tre andre flotte damer, men sørme om hun ikke tog den :wehu:Helt uventet men bare super :rock:
På scenen var hun super sød og nussede sødt næse med stewarden. Jeg for ventede intet, for nu var alt jo bare opnået - men sørme hun blev valgt med alle tre dommerstemmer :rundtosset::regnbuehop:Det blev til et super flot BOX, hvilket jo er det højste man kan få, når man er oppe imod Indus. Jeg var bare overlykkelig - min dejlig tøs :hjerte:

Der blev selvfølgelig skålet i bobler med gode venner :skål:tak for at fejre hende med os :thumbup:

I løbet af dagen havde der også været en gavmild uddeling af præmier til SUA’s topkatte 2010 og da Morten samtidig var mere end heldig i lotteriet, var det en godt fyldt bil vi havde, da vi endelig efter en super dag vendte næsen nordpå :høhø:

Først et stort tillykke :slight_smile:

Bailey snuppede et BIS :wehu:

Og vi er heller ikke glade for haller hvor man skal gå så langt ned til dommerbordene, det stresser alt for meget.

Hilsen en lykkelig huskattte ejer :stuck_out_tongue:

Tana ville vist helst blive hjemme og fyre husleje af . . . . så hun stressede helt vildt op, da hun kom på bordet hos Geir :venter:
Men han er jo det dejligste menneske, som roligt og behageligt gik hende igennem og konstaterede, at hun fortjente sit CACS, men en NOM ville ikke være godt for hende, så hun daffede ned i hulen og sov resten af dagen.

Og så vil jeg også lige sige, at den hal var IKKE helt smart med det Blæseanlæg . . . for pokker hvor var der koldt og det trak fra alle verdenshjørner . . . håber sandelig ikke der er for mange som nu sidder og nyser pga det (både 4 og 2-benede)

Og så lige et STORT til lykke til alle de flotte resultater og ikke mindst til Ann med nr. 9 på listen :flag: :flag:

[QUOTE=Gugger;593270]Tana ville vist helst blive hjemme og fyre husleje af . . . . så hun stressede helt vildt op, da hun kom på bordet hos Geir :venter:
Men han er jo det dejligste menneske, som roligt og behageligt gik hende igennem og konstaterede, at hun fortjente sit CACS, men en NOM ville ikke være godt for hende, så hun daffede ned i hulen og sov resten af dagen.

Og så vil jeg også lige sige, at den hal var IKKE helt smart med det Blæseanlæg . . . for pokker hvor var der koldt og det trak fra alle verdenshjørner . . . håber sandelig ikke der er for mange som nu sidder og nyser pga det (både 4 og 2-benede)

Og så lige et STORT til lykke til alle de flotte resultater og ikke mindst til Ann med nr. 9 på listen :flag: :flag:[/QUOTE]

Uha, ja vi frøs også.

Der hvor vi stod trak det ikke, vi var tværtimod glade for at det var en hal med en ordentligt temperatur.
Men hvis andre fik træk på den bekostning, ville jeg hellere have haft det varmt :frowning:

Det var synd med den gang mellem hallerne.
Hvis ikke den lille hal var kommet med til brug for bedømmelserne, så havde der dælme været trangt i den store.

Stort tillykke til jer alle sammen med de flotte resultater

Vi havde en fin dag i Hårlev.

Bertha (Coogan’s Little Miss Spider) fik sit 3. CAP og er dermed Premier :juhu: Hun tager faktisk alt det udstillingshalløj i stiv pote, men dog syntes at det er drønkedeligt, at hun ikke kan få lov at fræse hallen tynd :høhø:

Vores hjemmelavede Cicero fik sit CAPIB og pæne ord med på vejen :slight_smile: Han er mega teenager pt - en lang pind uden fylde, så det var fortjent Jane’s Balou som gik videre til NOM :slight_smile: Så nu får knægten en pause, så han kan få lidt bredde og noget mere selvtillid :slight_smile:

[QUOTE=Ankicoon;593134]:slight_smile: STORT til lykke til alle med de fine resultater :flag:
Oscar blev ex 3 hos Dorte Kaae, men en hamrende fin bedømmelse…så jeg er meget tilfreds.:ok:

Dagens højdepunkt var min helt private SUPREME CHAMPION:hjertehop:

barnebarn nummer 9 blev født kl 18.49 ( derfor jeg forlod udstillingen før tiden )

en smuk lille pige på 3320 gr og 51 cm.:balloner:[/QUOTE]

Stort tillykke med barnebarnet. kan godt forstå du så måtte smutte før tid :slight_smile:

Først og fremmest tillykke med barnebarnet til Ann :smiley:

Og stort tillykke med resultaterne til jer alle :juhu::juhu::juhu: (jeg tror der kommer lidt flere til senere :stuck_out_tongue: )

Jeg fik vist ikke andet end et par ømme fødder, lidt mad til kattene og nye kattebakker ud af det - og ømme mavemuskler af at grine (ps Mariann ønsker sig en større bil - og der var ingen der ville bytte på motorvejen)

Hvis der var nogen der var på p pladsen da næsten alle var kørt så de vist bilen, der var ikke plads til mere - overhovedet ikke noget som helst mere :tihi:

Stort stort tillykke til jer alle med jeres resultater, især Lone med Cheetah’s BOX og til Ann med det lille nye barnebarn :slight_smile:

Jeg havde Na Dorsa og Crazy med og jeg havde endnu en fantastisk dag :slight_smile:

Dorsa fik sit 2. CAGPIB og tabte NOM til en Sphynx

Crazy var lige fyldt 10 mdr. og gik så i åben klasse. Han fik sit første CAC og skulle tilbage til NOM som han fik over en OCI og en fawn somali :ok:

På scenen var han mod Eva’s skønne bengal Fauno og en creme Burmeser, fælles for alle 3 var at de lige var gået i åben klasse :slight_smile:
Crazy trak 2 stemmer mod Fauno med 1 og så var han videre til BIS/BOX :thumbup:
Hunkatten var en Burmilla og igen trak Crazy 2 stemmer mod 1 og min skønne dreng blev BIS :wehu:

Så ud over de flotte præmier fra RK fik jeg også en masse præmier fra vores specialklub for topkatte placering med hjem og ja Mariann’s bil var proppet til briste punktet, kæft det var sjovt :klapper:

[QUOTE=Dorte Birkedal;593343]og ømme mavemuskler af at grine (ps Mariann ønsker sig en større bil - og der var ingen der ville bytte på motorvejen)

Hvis der var nogen der var på p pladsen da næsten alle var kørt så de vist bilen, der var ikke plads til mere - overhovedet ikke noget som helst mere :tihi:[/QUOTE]

Ja, jeg har aldrig grinet så meget, I to blev s… ved med at læsse på/i den stakkels “karet” :lol:og Tine forsvandt mellem katte og tilbehør :smiley: hun var meget stille på hjemvejen, for der var dårlig plads til “stemmebåndet” :tihi:

Stort tillykke til jer alle med de flotte resultater. Min ‘von’ fik sit 3. cap så nu er han Premier og min lille pige fik sit 2. EX1 - jeg fik også en masse dejlige præmier i SUAs topkatteshow

Til lykke alle sammen …

Jeg lod fornuften sejre og kom ikke med mit kuld - de er kun vaccineret en gang - så de blev hjemme med større garanti for at forblive sunde og raske …

[QUOTE=MZJ;593490]Ja, jeg har aldrig grinet så meget, I to blev s… ved med at læsse på/i den stakkels “karet” :lol:og Tine forsvandt mellem katte og tilbehør :smiley: hun var meget stille på hjemvejen, for der var dårlig plads til “stemmebåndet” :tihi:

Stort tillykke til jer alle med de flotte resultater. Min ‘von’ fik sit 3. cap så nu er han Premier og min lille pige fik sit 2. EX1 - jeg fik også en masse dejlige præmier i SUAs topkatteshow[/QUOTE]

Jamen vi kunne da ikke lade tingene være på p pladsen, vel :stuck_out_tongue: ( jeg ved ikke om vi lod noget stå, kunne ikke se det :tihi::tihi::tihi: )