Hårlev den 8. maj fra KBH

Hej KG’ere,

Er der nogle fra KBH området, som skal til Hårlev udstillingen d. 8. maj 2011 og som har en ekstra plads i bilen? :kryds:

Jeg kunne godt tænke mig at komme med (som publikum) men det tager 1½-2 timer med offentlig transport og koster ca 100kr pr vej (alle zoner) og det synes jeg er for dyrt :S

Jeg vil naturligvis gerne give tilskud til benzinen :rock:

Jeg overvejer det - Men kan desværre ikke sige noget endeligt før end vi er noget tættere på. - Ser vi bor tæt på hinanden.
Finder du ikke andre at køre med, så lad os lige snakkes ved når tid kommer, hvis du er frisk. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;571481]Jeg overvejer det - Men kan desværre ikke sige noget endeligt før end vi er noget tættere på. - Ser vi bor tæt på hinanden.
Finder du ikke andre at køre med, så lad os lige snakkes ved når tid kommer, hvis du er frisk. :)[/QUOTE]

Det lyder rigtig godt! Vi snakkes bare når det nærmer sig!

Hej Kimilla - nu ved jeg ikke hvor meget plads du har i bilen, men såfremt du har ekstra plads, kender jeg et par kattegale (mig selv eventuelt inklusiv min kæreste), der meget gerne vil ud at kigge i Hårlev. Så hvis du vælger at tage afsted og har ekstra plads, kunne benzinen jo blive eeeendnu billigere. :slight_smile:

Jeg har plads til 3 i bilen hvis det er, jeg har overskud til at komme afsted. :slight_smile: - Men desværre kan jeg først sige noget når vi er i samme uge, desværre.

Det er klart - der er også længe til endnu jo. :slight_smile: Men det er skønt, at der måske er mulighed for at det kan lade sig gøre.

Jeg kan desværre ikke komme afsted. :frowning: Beklager. - Håber I finder anden måde at komme afsted på. :slight_smile:

Det var ærgerligt, men Tak for tidlig udmelding! :slight_smile:

Ja det er øv - Men glad for jeg pludselig kom i tanke om at skrive her inde, så det ikke var dagen inden I fik besked.

Ja, tak for tidlig udmelding også herfra. Jeg finder ud af at komme afsted på anden vis! :slight_smile:

Planerne er lavet om, så kæresten skulle ikke bruge min bil alligevel - Så jeg skal afsted - Skal I stadig? Eller retter har I fundet nye muligheder, eller vil i med når jeg kører? :slight_smile:

Jeg, plus et styks kæreste, vil meget gerne med når du kører (det var tre ekstra pladser du havde, ikke?)! Det kunne være super. :slight_smile:

Jo 3 pladser i alt - Så 2 til jer, og den sidste til Osquary hvis hun stadig skal op og kigge og mangler lift. :slight_smile: