Jeg giver gerne Cæsar lidt kattemalt, da han ellers kan have en tendens til hård mave pga. hårboller.
I starten guffede han det i sig, men nu er det sjældent han gider spise det. Så jeg plejer at “dutte” en klat på hans næse eller pote, og så ryger det indenbords. Her til aften fik jeg dog ramt lidt skævt, så det endte i knurhårerne.
Overvej lige hvor meget han fik tværet det rundt med poten, hvor sjovt det så ud, og hvor længe det tog!? -LOL
Da jeg boede hjemme, havde vi to katte, og min bror og jeg havde nu også en del sjov med dem. Blandt favoritterne, var at lægge en reje ovenpå hovedet af dem, og se dem søge ivrige rundt, indtil den faldt ned.
Om sommeren tog vi vores vandgeværer og skød i græsset. Kattene jagtede strålen rundt, indtil de blev ramt.
Åh ja, det var tider. :høhø:
Hvad med jer? Gør I også sådan nogle ting? (Eller er det kun mig der er så ond? :p)
Jeg tager de der kød sticks og nipper dem i små stykker, og smider første stykke op på skabet, når så Epic er kravlet der op, smider jeg det næste stykke på sengen, osv.
[quote=Chicabee;274643]Altså den overskrift trigger mig konstant…
Jeg læser det som Harmløse dillere [/quote]
Helt ærligt. Her prøver man at få en hyggelig, stille og rolig snak - og så skal den straks tilsmudses på den måde!
:klapper:
Jeg er bare glad for at jeg ikke er den eneste der kan tænke i de baner - selv på et katteforum. :høhø: (Og nu læser jeg det også hele tiden som “dillere”, haha.)