Haven endelig indhegnet!

Så skete det “endelig”. - Baghaven er nu indhegnet og misserne kan nu komme ud uden jeg skal være nervøs.

Vi startede Lørdag morgen kl 10, og kørte på med at sætte stolper og skrue ræfter på, klippe ned i have osv. ind til kl. 18.
Dagen efter startede vi samme tid, og der gik tiden med at sætte hegn på. Da det var klaret kom “katte stop” på, og det hek begyndte at tage form.
Trapezplader kom rundt om alle træer som står tæt på hegnet så de ikke kan klatre op i dem.

Nu manglede der kun at blive lavet låge, så nu kunne det kun gå for langsomt. Gs

Den blev lavet færdig idag, weeeeeeeee.

Idag kom dagen hvor de kom ud. Kæft de nød det bare. Gismo var lidt tilbageholden, det er jo klart det var første gang han kom ud. Diamond og Amidale løb afsted. Diamond var her og der og alle vegne. Amidale sad og gloede på lågen, og lignede en der tænkte: “Hallo, jeg kan jo ikke komme videre”. - Gismo blev mere og mere modig, desværre var Diamond noget fræk og hvæsede en del af ham i haven. Øv hun var strid, men det blev bedre og bedre.

Jeg er bare lykkelig nu det er gjort. :slight_smile:

Tusinde tak for hjælpen til alle jer som gad svare på mine mange spørgsmål. =) Det hjalp meget. TAK.

Smider lige lidt billeder. (Der er “Katte stop” hele haven rundt, kan bare se jeg ikke har fået billeder af det helt færdigt.)

tillykke til dine misser:thumbup:
Det ser superflot ud :ok:

Hvor er det fedt :ok:
Tillykke med det :slight_smile:

Det ser sørme godt ud :slight_smile:

Har du strøm på, eller er det “bare” vinklet i toppen?

Og hvor har du købt hegn? :slight_smile:

Super flot haven, den bliver I glade for :thumbup:
Næste problem kommer til sommer, når haven summer af insekter, og kattene er umulige at indfange før midnat - og kommer de endelig ind før forventet, er det med en frø (eller noget i den stil) -høhø

Åhhh hvor dejligt, tillykke med det :thumbup:

Hvor ser det bare lækkert ud!! Og katte kommer helt sikkert til at elske det!

Heldige misser at have fået sådan et dejligt sted at få sol på kroppen og vind i pelsen.

Det er kanonflot!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Ihh, hvor ser det godt ud. Tillykke med det :):slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:

Hvor er det bare flot lavet - og jeg er sikker på at både I og kattene vil få en rigtig dejlig sommer derude.

:wehuu:

Det er rigtig fint og ser gennemført ud :thumbup:

Lær dem en “madlyd” at komme ind på og giv dem så lidt guf,det virker :slight_smile: !
Mine katte er også ude i haven og nu skal jeg bare tænkre på madlyden,så kommer ALLE flyvende ind fra haven.
Og det behøver ikke at være et helt måltid,her deler 7 misser fint en enkelt pose misseguf,så det kan bruges flere x om dagen :slight_smile:
Held og lykke med det hele,at se misserne ligge ude i solen og nyde en brise og de forskellige dufte,er hele besværet værd :slight_smile: !

Flot!

Det bliver I glade for ALLESAMMEN :slight_smile:

Hvor er det flot ! … det bliver misserne glade for :thumbup:

Hvor er det flot. Det ser virkelig solidt ud! :thumbup:

Vildt misundelig. -hopla

Wauw hvor er det flot! Tillykke med det! Jeg glæder mig til den dag jeg kan gøre det samme for mine drenge =)

Hvor ser det flot ud… hvor lækkert og skønt for misserne :ok::ok:

[quote=DK Thomani;160228]Det ser sørme godt ud :slight_smile:

Har du strøm på, eller er det “bare” vinklet i toppen?

Og hvor har du købt hegn? :)[/quote]

Tusinde mange tak. :slight_smile:

Nej der er ikke strøm i toppen, lige nu er der “bare” vinklen på, og vi håber det er nok. :slight_smile:

Jeg har købt hegnet gennem en af min fars bekendte som er smed. Hvad eller hvor det er ved jeg faktisk desværre ikke.

Tusinde mange tak alle sammen. :slight_smile:

Ja jeg er spændt på når der rigtig kommer liv i haven, om de så er til at drive ind. - Vi skal også flytte kattelemmen over så de kan benytte den til at komme ind.

Åh det er skønt at det er sikret. :slight_smile:

Stort tillykke med den indhegnede have.
Både I og misserne vil elske det.
Skal hilse fra Buster og sige at der næsten ikke er noget bedre end at ligge i græsset og slikke sol.
Det eneste der kan stikke det er fri adgang til vådfoder og godbidder:tihi: