Havrefras

Vored ene pleje misser, er helt vil med havreffras,ja hangår enda væk fra fisken, hvis der ligger en havrefra. Er der nogen af her der ved om det er giftif for katte, kan nemlig ikke se det nogen steder? -ballon

havrefras er nok ikke det sundeste grundet indholdet af sukker - det er dårligt for tænderne … min første mis Knisper gik også totalt i selvsving over dem…

hun blev aldrig syg af det, men det kan jo være forskelligt…

men bortset fra det - så er det vist mest kornprodukter der er i

men jeg ville max give 1 eller 2 af gange for at være på den sikre side…

Okay… Mange tak Miss T.
det er baer så underligt, for tørpiller vil den bare ikke spise hrmmmm

umiddelbart kan jeg ikke lige se HVAD der skulle være i netop Havrefras der skulle være giftig for katte, det er jo lavet på korn og konserveringsmiddel er der jo også i kattemad så…

Mai… Okay. ja det er meget mærkeligt at den er så vild efter dem hrmmmmmm Tossede kat [smilie=hate-king.gif]

ja daffy er helt overskruet med havregryn og cornflakes og han får nu lov til at slikke tallekenen når jeg er færdig med at spise

Haha ja… katte er underlige… Min Fernando elsker Agurk… han går helt i selvsving… og både Bella og Cirkeline elsker Müsli…

Jeg havde en kæmpe diskution den anden nat, på en chatside… en fyr beskyldte mig for at være dyremishandler, fordi Fernando spiser Agurk GGGG
Han påstod at katte tog skade af grøntsager, for de var jo rovdyr så, de skulle udelukkende leve af kød :confused: Ja jeg grinede og fortalte ham at han da vist ikke vidste ret meget om katte… Ja de er rovdyr, men hvis du udelukkende fodre med kød, så vil de da ik få dækket alt deres vitamin behov osv…

hahaha sikke da en odder… lad mig se… Ramses er til pærer, æbler gulerødder og kartofler…

Sethi er til syltede ferskner i egen saft, melon, tomat og ananas…

så hvis det passede var jeg da verdens ondeste katteejer LOL

Ziza er vild med ost og chips… noget af det bedste for hende er ostepops og hun er da også den der får først når posen åbnes… vorherre bevares den ene eller 2 hun spiser.
Derudover er is og mini meal (de der ris desserter) ikke til at have i fred for hende.

Ja kender godt det med ostepops… min Felix elskede dem… han gik helt amok, han nærmest kravlede ind i posen GG

Missi er også vild med at slikke tallerkner efter morgenmaden og så er hun fuldstændig pjattet med nogle flødekarameller. Hun er jo ellers umulig at lokke med andet end tørkost. Så nu kan jeg narre nogle Bachs blomsterdråber i hende, ved at dryppe dem på tallerkenen og på lidt karamel. Håber det hjælper på hende, så vi kan ordne hendes pels. Et eller andet er der i hvertfald sket, for den anden aften smed hun sig på ryggen og ville gerne kæles på maven. Jeg fik også redt hende ret meget (ingen knuder endnu efter sidste besøg hos dyrlægen for over 3 uger siden [smilie=hate-bravo.gif] - og hun bed mig “kun” to gange og ikke så voldsomt, som hun ellers har gjort.

May-Britt…jeg må vist have nogle af de der dråber der gør missen medgørlig når maven skal friseres…hvor får man dem fra?

Send mig lige en mail, så vi ikke spammer denne tråd Birthe…

**

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG -LOL -SJOV