Haylee, Haylee, Haylee :o)

Pssst… ikke sladre til Haylee om, at jeg har lagt denne…ahrmmm, lettere uintelligente video af hende på KG, vel :høhø:

Stort set hver gang jeg har mine orange plastik-krus i brug, hopper Haylee op på bordet (når altså jeg lige vender ryggen til et sekund) og smider det på gulvet, for at kunne gøre dette :gruble: :

[video]http://www.facebook.com/v/10150610923460913[/video]

:smiley:

[video]<object width=“226” height=“400” ><param name=“allowfullscreen” value=“true” /><param name=“movie” value=“An diesem Room teilnehmen” /><embed src=“An diesem Room teilnehmen” type=“application/x-shockwave-flash” allowfullscreen=“true” width=“226” height=“400”></embed></object>[/video]

OMG!!! :tihi: :klapper: :lol:

Host host… Hun er ikke den eneste som kan lave det nummer :stuck_out_tongue: Dog var det med en papirspose… Hold kæft nogle gange, ja… Bimser er søde, men øhm, nok ikke videre intelligente… :dokdok: :muhaha: :høhø:

Hold k*ft hvor er hun skøn Tine! :klapper::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Haha ja… Det ville sgu være synd at sige. :stuck_out_tongue: De er virkelig ikke særlig kløgtige. Kan godtnok kun tage udgangspunkt i de bimser jeg har ejet. Men det er trods alt 4 af slagsen. Ooooog… Ja, dine Karina er sgutte meget bedre. :lol:

Tine… Vildt genialt film! Hahaha… Men det er måske bedst, at Hayley ikke får noget at vide, da filmen ikke just gør noget godt for hendes figur. :tihi:

Pssst… Er bare dybt misunderlig over, at du kan få noget størrelse på din bimsepige… For hun er faneme dejlig!!! :hjerte:

HAaha - seje Hayley :smiley: :smiley:

[QUOTE=DK Jannam;811387]Haha ja… Det ville sgu være synd at sige. :stuck_out_tongue: De er virkelig ikke særlig kløgtige. Kan godtnok kun tage udgangspunkt i de bimser jeg har ejet. Men det er trods alt 4 af slagsen. Ooooog… Ja, dine Karina er sgutte meget bedre. :lol:

Tine… Vildt genialt film! Hahaha… Men det er måske bedst, at Hayley ikke får noget at vide, da filmen ikke just gør noget godt for hendes figur. :tihi:

Pssst… Er bare dybt misunderlig over, at du kan få noget størrelse på din bimsepige… For hun er faneme dejlig!!! :hjerte:[/QUOTE]

Hahahahahah, ej mine er ikke særlig meget bedre… Til tider muligvis værre, Jannie :stuck_out_tongue: Hahahahah…

Hayley er bare DEJLIG :hjerte: Selvom hun ser lidt buttet ud, men koppen er jo også for lille :tihi:

[QUOTE=DK*DeLaCour;811391]Hahahahahah, ej mine er ikke særlig meget bedre… Til tider muligvis værre, Jannie :stuck_out_tongue: Hahahahah…

Hayley er bare DEJLIG :hjerte: Selvom hun ser lidt buttet ud, men koppen er jo også for lille :tihi:[/QUOTE]

Enig. Hvis nu bare Tine anskaffede sig en større orange kop, sååååårh… :stuck_out_tongue:

Leger hun myresluger?

Hihi, I er sjove hva :smiley: Ja ingen problemer med at holde sul på Haylee, hehe, men vil til frøkenens forsvar dog lige sige, at der altså er retti retti meget puff-pels også :stuck_out_tongue:

Jeg tror måske vi er mere ude i noget de-sidste-dråber-i-kruset-sluger? :gruble: :smiley:

Hahaha :smiley: Hun er søøøøø’… Og altså jeg syntes jo nok hun viser KLOGE tendenser… Hun viser da lige hele verden hvordan man skal gøre, hvis man TILFÆLDIGVIS får et krus på hovedet… :smiley: Eller nowet :smiley:

Ja, så er jeg sikker på at den ville sidde bedre på hende :stuck_out_tongue: :tihi:

Ej Tine, en Birma skal være puff :hjerte:

:lol: :lol: :lol: Hold nu op hvor ser det sjovt ud! Tossi kat L

Hun gør det jo helt bevidst og må synes, det er sjovt. Igen ser vi, at katte også kan have humor… :klapper:

hehe… den der med at bimser er dumme… og måske var spist hvis de var et dyr i skoven… :wink: naaaahhhh, det gælder i hvert fald ikke her… men hun hører åbenbart til typen der skal lære det på den meget hårde måde haha. MEn skøn video!

:tihi: Hvor er hun sød! :wehuu:

:klapper::klapper:

Jeg tror altså også det er koppen som er lille…og ikke Haylee som er stor :høhø:

Iiiih…det er bare SÅ kært! Hvor er hun sød :slight_smile:

Jeg har faktisk også sådan et par plastikkrus, og der har da også været en kat eller to igennem årene, der har fået kruset til at sidde fast på hovedet et kort øjeblik, fordi man liiiiige skulle smage på det, der lå i bunden…:høhø:

Dejlig video :smiley:

Men er også sikker på at hun ikke er tyk, bare fluffy :wink: