HD og kosttilskud

Har nogen erfaring med gode kosttilskud til en kræsen kat med HD eller en lidt ældre kat?

Hvad er til at lokke i katten, og hvad fungerer godt? Er omega 3 eller glucosamin bedst?

Man kan få nogen piller i en klar grøn æske - nogen der ved hvad de heder og om katte kan lide dem, og endeligt om de virker?

hmm…jeg brugte Microspor og fiskeolie men der kan være sket meget. Pillerne er forholdsvist små så de skulle være til at snige i basse. Jeg knuste dem og rørte op i vådkost. De lugter ikke voldsomt eller noget :slight_smile:

Canosan. Inderholder glucosamin og er lavet på grønlæbet musling, som jeg lige husker det. Langt de fleste katte synes det er totalt guf og elsker at få dem som godbid. Canosan kommer i en klar grøn æske, så det er måske dem du tænker på? :slight_smile:

Jeg vil anbefale både det og så chondroitin og evt. MSM, der alle virker mod ledsmerter.

[QUOTE=Eife;889978]Canosan. Inderholder glucosamin og er lavet på grønlæbet musling, som jeg lige husker det. Langt de fleste katte synes det er totalt guf og elsker at få dem som godbid. Canosan kommer i en klar grøn æske, så det er måske dem du tænker på? :slight_smile:

Jeg vil anbefale både det og så chondroitin og evt. MSM, der alle virker mod ledsmerter.[/QUOTE]

Artemis har fået Canosan de sidste 2 et halvt år, og hun ELSKER dem. Det er nemlig ren guf, som Eife skriver. :slight_smile: De kan fås i håndkøb hos dyrlægen.

Og Eife, du husker rigtigt, de er baseret på grønlæbemusling. :slight_smile:

Tak det var Canosan æsken jeg tænkte på. Jeg kigger også lige på de andre ting.

Jeg har før kigget på microspor, men ved nogen hvad det består af?