He has arrived!

Så kom vores lille nye siamfyr. :inlove:
Og efter efter en politisk afstemning, kan jeg hermed afsløre, at han vil blive kaldt Knud. :thumbup:

Det ligner han faktisk også :slight_smile: Tillykke med ham :flag:

Bette flapøre :hjerte: Tillykke med ham :flag:

Lækkermås :hjerte:

:never:

“jeg er da sleeet ikke jaloux” rinse and repeat

Sikke en fin Knud - dejligt navn :slight_smile:

Nemlig. :slight_smile: Knud er et godt navn. På stemmesedlerne (sådan nogle havde vi naturligvis) havde vi to muligheder, og der var tale om en regulær sneskredssejr. :rock:
Knud er i øvrigt født på Kong Knuds dag (d. 10/7), så det passer også rigtigt fint. :slight_smile:

Stort tillykke, han er altså noget af det lækreste jeg længe har set

[QUOTE=Løvehjerte;1206239]Så kom vores lille nye siamfyr. :inlove:
Og efter efter en politisk afstemning, kan jeg hermed afsløre, at han vil blive kaldt Knud. :thumbup:[/QUOTE]

Han ser altså lidt beklemt ud. Men det går jo nok over :høhø:

Tillykke med ham :slight_smile: Fed ide med stemmesedlerne

Ja, billedet blev taget lige da han var ankommet, så der var han stadig lidt forsigtig. :slight_smile:
Men nu er han modig og bevæger sig rundt og sætter de andre katte på plads, hvis de bliver for nysgerrige. :tihi: Han bliver kun ked hvis han ikke kan se et af os mennesker. Så kalder han højt indtil vi kommer løbende. :hjerte:

:smelter:

Hold op hvor er han fin! De poter ser dejlig bløde ud :hjerte:
Er en liiille smule misundelig, tillykke med ham :slight_smile:

Ih, tillykke med ham den fine maskemis. :slight_smile:

Og sjovt, at det lige var Ib og Knud - for Trekkies orientaler hedder jo Ib, og HelleC74’s peterbald hedder Knud. :tihi: Det må være nogle meget populære og passende navne til siataler-peterbald-misser. :wink:

[QUOTE=Diana F;1206355]Ih, tillykke med ham den fine maskemis. :slight_smile:

Og sjovt, at det lige var Ib og Knud - for Trekkies orientaler hedder jo Ib, og HelleC74’s peterbald hedder Knud. :tihi: Det må være nogle meget populære og passende navne til siataler-peterbald-misser. ;)[/QUOTE]

Skægt. Det vidste jeg ikke. :slight_smile:
Her var det (igen) min yngste søn der foreslog navnet… Denne gang efter en af hans elskede handi-taxachauffører. :hjerte:
Ib var min idé… Fordi jeg syntes, at det passede fint til Ivan. Men som I kan se, blev det grundigt nedstemt. :tihi:
Med i opløbet var i øvrigt også Henning, Kurt, Uffe og Olaf, men de blev af forskellige årsager droppet inden den endelige afstemning.

Tillykke med ham! :slight_smile:

Åh hvor er han fin. og Knud er en rigtig fint navn til een med flapører :wink:

Stort tillykke:flag: med Knud - hvor er han en smuk lille fyr.:hjerte: