He he... (valg af hunderace)

Jeg er en Soft Coated Wheaten Terrier.
mvh Camilla[/quote]

jeg må have tabt hovedet i nat, hvor findetr jeg testen inde på det link Camilla? er det dend er enarmet?[/quote]

Lige til højre for den enarmede er der et link - click here to play What Dog are you?
mvh Camilla

*LOOOOOOOOOOOOOOOOÆ en tæppetisser :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :D[/quote:1wuxhqys]

JEP - og hvad med de hunde jeg har fået tildelt??
SMÅ tæppetissere - pånær den Amerikanske vand spaniel -mai Og jeg er egentligt ikke til de små hunde - men en ordentlig basse af en lækker smækker schæfer…

He he ja ja så kan man jo blive så klog…

Jeg er en Soft Coated Wheaten Terrier.
mvh Camilla[/quote]

jeg må have tabt hovedet i nat, hvor findetr jeg testen inde på det link Camilla? er det dend er enarmet?[/quote]

Lige til højre for den enarmede er der et link - click here to play What Dog are you?
mvh Camilla[/quote]

Tak for hjælpen -thumbs fandt ud af at brges Annes link -thumbs

Annette heller ikke mig. jeg er overhovedet IKKE hunde menneske hehe, men hviiiiiiiiiiiiiis nu vi havd3e pladsen og Paulo gik til træning med den, og stod for det praktiske, så skulle det være en schæfer, ander hunde har ikke min interesse. Self syntes jeg da de er meget søde, meeeeeeeeeen giv mig en kat, det ved man hvad er -tihi -tihi

jeg er så heller ikke hundemenneske
jeg er sådan en vuf her
MAREMMA SHEEPDOG

ANNETTEEEEEEEEEEEEEEEE hvad er det for en??

Sine - det er en LÆKKER isbjørne ting LOL - som Johnny også viser et billede af…

Iiih jeg bliver sq så ærgelig, når jeg har skrevet de ting jeg har i beskrivelsen, og så får man sådanne småtterier…

Agility, masser af motion (og det er ikke for de små hunde) hyrdning, medium til stor hund…
Og så skriver den gudhjælpemig maltheser og chihuahua?? -mai

Åndede test [smilie=hate-boid.gif] -engel -xxrotflmao

Kunne det tænkes det var en flatcoated retriever???

Som denne?

Min drømmehund er nu også en daaaaarjlig lille schæfer ting.


-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Anne - jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg ELSKER Bobby her:


Han er så dejlig - en rod, men dejlig og EN eller anden dag, så får jeg sikkert, forhåbentligt og alt det der - en skøn hvalp efter ham…

KÆFT han er stor og lækker…

Hmm. min race er en Cannan som nr. 1 og en norsk buhund som nr. 2.

Den eneste race jeg har haft “in real life”, er slet ikke repræsenteret nemlig rottweiler.

Mai - ooh en canaan ser også dejlig ud :wink:


Jeg kender ikke til racen overhovedet, men den ser dejlig ud…

En norsk buhund

Iiihh de er søde… vores gamle genbo havde en :wink:

Han er dælme også lækker [bigkiss] -forelsket -lazykitty

Kunne det tænkes det var en flatcoated retriever???

Som denne?
[/quote:3vbh5gm1]

Nej, den havde et langt navn, som jeg aldrig har hørt om. Den var mørkere og mere brunlig end de gullige langhårede retrievers, jeg har set i DK.

Se denne hund er én af de eneste, der har stjålet mit hjerte. Og så er jeg VILD med en stor sort schæferdreng. Men jeg skal ALDRIG have hund. Det er vi heldigvis enige om her i huset.

May-Britt - kunne det være en Nova Scottia Duck tolling retriver?

Det er han nemlig Anne… Og så har han et sind, der bare siger spar2 til det hele -forelsket -love -lovelove[/quote]

Enig -thumbs

enig enig enig enig enig enig

Og han er daaaaaaaaaaarjlig…

KÆFT hvor er du dum… Det var jo lige den JEG ville nævne :stuck_out_tongue:

KÆFT hvor er du dum… Det var jo lige den JEG ville nævne :P[/quote:336j3b9e]

-rækkermegatunge -nananana -joker -gimiggimig -dinklaphat -hahaha -skadefryd [bighappy] [bigcool] -LOL [3dog-bone.gif]

Jeg elsker også dig søde …