Heaven's de små

Jeg fik lige lov af Heaven til at låne de små pus et øjeblik :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Jeg mener næsten helt sikkert at det er 3 drenge og 1 pige.
Pigen er den med den hvide blis gennem ansigtet og lange hvide sokker :slight_smile:

En rigtig KO-kat, hvid med sorte pletter og en lille skønhedsplet ved munden er der også :slight_smile:

En hvid med små pletter, er ikke helt sikker på om den har striber, syntes halen ser stribet ud nemlig (tabby)

Og en helt uden hvidt er der også :slight_smile:

Hvis der er nogle herinde som har gode ideer til navne/temaer til navne, så sig endelig frem. :kryds:
Forældres navne er Heaven og Bandit, så hvis der er flere ideer til navne som kan passe til deres navne så sig det endelig :smiley:

Har ingen ideer til navne, men vidunderlige det er de. Jeg er helt væk i den lille Van misling

Nøj… Så kom de endelig! :wehuu: Og hele 4 stk… :smiley:

Hvor ser de dog skønne ud :hjerte:

Min første tanke var et Engle og Dæmoner kuld… (pga af forældrenes navne) Meeeen… Mon ikke det vil skræmme fremtidige ejere væk… :tihi:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;891244]Nøj… Så kom de endelig! :wehuu: Og hele 4 stk… :smiley:

Hvor ser de dog skønne ud :hjerte:

Min første tanke var et Engle og Dæmoner kuld… (pga af forældrenes navne) Meeeen… Mon ikke det vil skræmme fremtidige ejere væk… :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, de kom i går, der var 5 men den ene var desværre dødfødt :frowning:
Der kunne da nok være nogle gode Engle og Dæmoner- navne.:smiley:

Hvor er de skønne alle 4.

Banditnavne - hvad med det vilde vesten:

Jesse James
Billy the Kid
Kid Curry
Doc Holliday
James Younger
Black Jack Ketchum
Jim Murphy
Zip Wyatt
Belle Star
Calamity Jene
Sally Skull

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Eva;891354]Hvor er de skønne alle 4.

Banditnavne - hvad med det vilde vesten:

Jesse James
Billy the Kid
Kid Curry
Doc Holliday
James Younger
Black Jack Ketchum
Jim Murphy
Zip Wyatt
Belle Star
Calamity Jene
Sally Skull

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jeg har for år tilbage lavet et kuld med navne fra det vilde vesten.
Der var en Butch cassidy, en Calamity Jane, Billy the Kid, Jesse James, Sundance Kid og Musen…
Musen kom til at bo hos søn og svigerdatter…jeg kan simpelthen ikke komme på hendes “rigtige” navn …hun blev altid bare kaldt musen…hende flaskede jeg i øvrigt på fra hun var ganske få dage :slight_smile:
Det var så svært at finde kvindelige bandit-navne ud over Calamity Jane :tihi:

Jeg sidder lige og tænker navnet Heaven’s Delight og sår så tanken at det kunne da være skægt at have et slik-kuld, nærmere betegnet et chokolade-kuld :wink:

Hvor er de da bare dejlige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - og meget fremmelige, sådan som de allerede er begyndt at hæve sig på benene. :smiley:

Nurhhh de små pus :love2: ! Hvad med gude navne til dem … måske græske guder (elsker Grækenland :hjerte:)

iste over græske guder (med angivelse af funktionsområde)
[ul]
[li]Afrodite (kærlighed, skønhed) - Olympisk gud[/li][li]Aiolos (vindene)[/li][li]Amfritrite (hav)[/li][li]Apollon (lys, forår, renhed, lovmæssighed, spådomskunst, musik, sang, digtekunst) - Olympisk gud[/li][li]Ares (krig) - Olympisk gud[/li][li]Artemis (jagt, vækst, fødsel, natur) - Olympisk gud[/li][li]Athene (visdom, kunst, krigere) - Olympisk gud[/li][li]Demeter (agerbrug) - Olympisk gud[/li][li]Dionysos (kraft, vin) - Olympisk gud[/li][li]Eos (morgenrøden)[/li][li]Eros (Kærlighed, elskov)[/li][li]Gaia (moder jord, død)[/li][li]Hades (underverdnen, agerjord)[/li][li]Hebe (evig ungdom)[/li][li]Hefaistos (ild, smedekunst) - Olympisk gud[/li][li]Hekate (ånder)[/li][li]Helios (solen, væddeløb)[/li][li]Hera (ægteskab, familie) - Olympisk gud[/li][li]Herakles (atletik, rejser)[/li][li]Hermes (frugtbarhed, græsgange, hjorde, handel, trafik, købmænd, tyve, gymnastik, retorik) - Olympisk gud[/li][li]Hestia (arnen)[/li][li]Inachos (floder)[/li][li]Kybele (frygisk frugtbarhedsgudinde)[/li][li]Morfeus (drømme)[/li][li]Nereus (hav)[/li][li]Nyx (natten)[/li][li]Okeanos (hav)[/li][li]Pan (skov, eng, hyrder, jægere)[/li][li]Persefone (underverdnen)[/li][li]Poseidon (vand, hav, jordskælv) - Olympisk gud[/li][li]Priapos (frugtbarhed, seksuel lyst)[/li][li]Prometheus (ild)[/li][li]Selene (månen)[/li][li]Silenos (kilder)[/li][li]Zeus (øverste gud; himmel, lyn, lys) - Olympisk gud[/li][/ul]

Ja, et slik-kuld var lige mig :savle:
Nogen gode sliknavne-ideer?

Tak :slight_smile:
Ja…selv om de mest bare ligner…myggelarver eller nowet :tihi:

[QUOTE=Kattetøsen-too;891533]Nurhhh de små pus :love2: ! Hvad med gude navne til dem … måske græske guder (elsker Grækenland :hjerte:)

iste over græske guder (med angivelse af funktionsområde)
[ul]
[li]Afrodite (kærlighed, skønhed) - Olympisk gud
[/li][li]Aiolos (vindene)
[/li][li]Amfritrite (hav)
[/li][li]Apollon (lys, forår, renhed, lovmæssighed, spådomskunst, musik, sang, digtekunst) - Olympisk gud
[/li][li]Ares (krig) - Olympisk gud
[/li][li]Artemis (jagt, vækst, fødsel, natur) - Olympisk gud
[/li][li]Athene (visdom, kunst, krigere) - Olympisk gud
[/li][li]Demeter (agerbrug) - Olympisk gud
[/li][li]Dionysos (kraft, vin) - Olympisk gud
[/li][li]Eos (morgenrøden)
[/li][li]Eros (Kærlighed, elskov)
[/li][li]Gaia (moder jord, død)
[/li][li]Hades (underverdnen, agerjord)
[/li][li]Hebe (evig ungdom)
[/li][li]Hefaistos (ild, smedekunst) - Olympisk gud
[/li][li]Hekate (ånder)
[/li][li]Helios (solen, væddeløb)
[/li][li]Hera (ægteskab, familie) - Olympisk gud
[/li][li]Herakles (atletik, rejser)
[/li][li]Hermes (frugtbarhed, græsgange, hjorde, handel, trafik, købmænd, tyve, gymnastik, retorik) - Olympisk gud
[/li][li]Hestia (arnen)
[/li][li]Inachos (floder)
[/li][li]Kybele (frygisk frugtbarhedsgudinde)
[/li][li]Morfeus (drømme)
[/li][li]Nereus (hav)
[/li][li]Nyx (natten)
[/li][li]Okeanos (hav)
[/li][li]Pan (skov, eng, hyrder, jægere)
[/li][li]Persefone (underverdnen)
[/li][li]Poseidon (vand, hav, jordskælv) - Olympisk gud
[/li][li]Priapos (frugtbarhed, seksuel lyst)
[/li][li]Prometheus (ild)
[/li][li]Selene (månen)
[/li][li]Silenos (kilder)
[/li][li]Zeus (øverste gud; himmel, lyn, lys) - Olympisk gud
[/li][/ul][/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Det er også rigtig gode navne, men der er så mange som hedder de græske gudenavne :slight_smile:

Hvor er de skønne Lisbeth :smelter:

Det ligner da Bjørnebanden eller på amerikansk The Beagle Boys :høhø::høhø::høhø:

Burger Beagle
Baggy Beagle
Bouncer Beagle
Bigtime Beagle
Ma Beagle
Bugle Beagle
Bankjob Beagle
Babyface Beagle

Jeg er totalt pjattet med ko-missen!!!

M.h.t. navne:
Der er jo “Ma Barker”

Jeg synes slik er en god ide:

Daim
Mars
Ferrero Roche
Toblerone
Bounty
Merci
Dumle
Anthon Berg
Marabou
Milka
Rittersport
After Eight
Toffifee
Baileys

pjat jeg er ik lækkersulten lige nu :savle:

[QUOTE=Noël;891589]Hvor er de skønne Lisbeth :smelter:

Det ligner da Bjørnebanden eller på amerikansk The Beagle Boys :høhø::høhø::høhø:

Burger Beagle
Baggy Beagle
Bouncer Beagle
Bigtime Beagle
Ma Beagle
Bugle Beagle
Bankjob Beagle
Babyface Beagle [/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Det er også en rigtig god ide. :slight_smile:
Jeg kan ikke rigtig huske bjørnebanden mere…er der et pigenavn imellem de navne her?

[QUOTE=HeroldDesign;891592]Jeg er totalt pjattet med ko-missen!!!

M.h.t. navne:
Der er jo “Ma Barker”

Jeg synes slik er en god ide:

Daim
Mars
Ferrero Roche
Toblerone
Bounty
Merci
Dumle
Anthon Berg
Marabou
Milka
Rittersport
After Eight
Toffifee
Baileys

pjat jeg er ik lækkersulten lige nu :savle:[/QUOTE]

Tak:)
Ja, ham Ko-missen med skønhedspletten er jeg også helt vild med, desværre er han en dreng…:tihi:
Det er gode navne og jeg bliver også helt lækkersulten nu :høhø:…uhm…Ferrero Roche :savle:

Ej hvor er de altså bare nuser. :smiley: Ko-katte! :wehuu:

Hvad med charlies chokoladefabrik? Kender ikke filmen, men tænker der måske var navne der som kunne bruges. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;891605]Ej hvor er de altså bare nuser. :smiley: Ko-katte! :wehuu:

Hvad med charlies chokoladefabrik? Kender ikke filmen, men tænker der måske var navne der som kunne bruges. :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Den kender jeg heller ikke, men jeg vil se om jeg kan finde navne derfra :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;891606]Tak :slight_smile:
Den kender jeg heller ikke, men jeg vil se om jeg kan finde navne derfra :)[/QUOTE]

Måske der er noget her; List of Charlie and the Chocolate Factory characters - Wikipedia ? Ser bare ikke så brugbart ud. G
Jeg husker bare navnet; Willy Wonka, og det synes jeg er fedt G