Heej igen ( til nogen af jer ) :D

Jeg fik lige en besked om at i var startet op igen og hele mulevitten, og så blev jeg jo igen bidt af at være her, så jeg vil sige pænt goddag igen og håber at der er nogen herinde som kan huske mig :slight_smile:

bare lige, så dem som ikke kender mig også kan høre lidt om hvad jeg er for én …

Jeg er en pige på 16 år, og jeg hedder Natalie.
jeg bor i køge med min skønne kat Twinkie som er halv perser og halv MCO - en skøøøn blanding …
Bortset fra hende, har jeg to marsvin - Princess og Juicy lips, de er mors små babyer :I
lige pt. bor min søster hjemme, og det betyder at vi også har hund for tiden - en lille chihuahua hvalp, Tarzan … den dejliste hund jeg kender :slight_smile:

Jeg er en konkurrerende standard og latin danser, og det har jeg været i 8 år nu … det er skønt! :slight_smile:

glæder mig til at lære jer alle sammen bedre og kende, og jeg er sikker på at i allesammen har nogle fantastiske katte som bare venter på at jeg kommer og kigger på dem!

kærlig hilsen Natalie :smiley:

-velkommen igen Nallesommer :slight_smile:

Længe siden vi har hørt noget fra dig:p

Håber at se mere til dig herinde på det nye forum:D

Hej Natalie :slight_smile: dejligt at se dig tilbage - der har været gang i den som du ser :slight_smile:

glæder os til at se dig i trådene

Knus Miss T

Hej Natalie :-))

Velkommen til os kattegale :-))

Flot side i har fået lavet her ;o)) Pæner end den gammel Hihi…

Hej, og velkommen tilbage. :slight_smile:

Jeg kender dig ikke fra tidligere, men derfor kan jeg jo godt sige PÆNT GODDAG til dig.

-hi5

OGså pænt goddag fra mig og velkommen tilbage.

Hej også herfra mig

Mange Tak ;o)
Takker for modtagelse,

Hej og velkommen tilbage, dejligt at se dig igen

Hej og Velkommen til Kattegale. Håber du bliver rigtig glad for at være her-velkommen

Mange tak allesammen :smiley: det er også dejligt at “se” jer alle igen
jeg tror lala1979 har forvekslet min tråd med hendes egen …

Velkommen tilbage!! -hi5

mange tak Annette :smiley: det er også dejligt at være tilbage!

HJERTELIG VELKOMMEN fra én, som også er ny.

Mange gode tanker
Mona-blomst

Hej og -velkommen

Velkommen herinde igen :slight_smile:

Også velkommen igen fra mig :slight_smile: -velkommen