Hei!

Jeg heter Cecilie, er norsk, bor i Malmø og jobber i København. Denne skandinaviske sammenblanding gjør seg også gjeldende hjemme, da jeg har selskap av en blå abessinierhun kalt Plysj på snart to år fra Sverige - og tre år gamle Tanzen, en viltfarget abessinierhan fra Danmark (I sitt tidligere, kjønnsmodne liv levde han under dekknavn Souvenir i Vivi Fletchers oppdrett).

Kattene er gode venner, leker ivrig, gir hverandre grundige ørevask og byttes motvillig på å sove på den lilla favorittputen. Den eneste konflikt er Plysj sin motvilje mot å ville pares, hun ble kastrert da hun var seks måneder, mens Tanzen har smakt en bit av Paradis og ikke klarer å slutte å forsøke å overtale Plysj. Det fortvilede rituale går alltid ut på tyve minutters snikete posisjonering fra Tanzens side, før Plysj gir ham en god ørevask og en lusing.

Min fritid går med til å kommanderes rundt med en fjærpinne i min toromsleilighet, og til å fundere på hvordan vi skal kurere Plysj sin angivelige foderallergi som volder oss mye besvær.

Jeg ser frem imot å bytte historier og bilder i forumet :slight_smile:

hej Cecilie :slight_smile:

stort -velkommen til vores lille forum - dejligt at du kunne finde herind og skønne billeder af dine katte !!

Håber du bliver rigtig glad for at være her.

Glæder mig til at hygge med dig i trådene -hop

knus og -kramer
Regitze

Hejsan :)-velkommen-velkommen-velkommen-velkommen

Hvilke fine katte…
som du har. -forelsket

Hjertelig velkommen.

Mange gode julehilsner
Mona :rudolf

Velkommen til Kattegale :velkommen:
Foderallergi er bare øv, det havde Blonde vores Somali også i mange år.

Velkommen til Cecilie - dejligt at se dig her :slight_smile:

Takk for hilsener, hyggelig :slight_smile:

Denise: Hva slags for går Blonde på nå?

Hej og -velkommen til dig og dine smukke kmisser -wehuu

Jamen, det sjove ved det er faktisk, at han kan tåle ALT nu (7-9-13).
Det er vel 2 år siden han sidst havde knopper, men de sidste 5 år ca. har det været meget begrænset og kun kort tid.
Så han har vel haft ca. 6 år med slem allergi.

Det hjalp da vi gik over til foder med LAM - Hills og IAMS, samt Hills W/D var også fint.
Måske er han vokset fra det, eller måske har det hjulpet vi er kommet af med vores store tæppe i stuen og har fået bræddegulv, jeg har INGEN idé.’
Men et forslag til jer ville være at prøve med fodertyper med LAM, f.eks. Hills og Iams. Prairie med lam har vi også brugt.

Hejsa og velkommen til -velkommen

Jeg vil teste flere for, skal bare få henne tilbake i form :slight_smile:

Jeg synes ikke du skal teste flere forskellige produkter. I så fald aner du ikke, hvad hun evt reagerer på.

Men jeg synes så også du skal oprette en separat tråd om emnet - det er jo ikke alle, der læser velkomsttrådene :slight_smile:

Hej og velkommen til :slight_smile:

Mange hilsner

Gitte

Velkommen til dig og dine smukke katte

-velkommen-velkommen-velkommen-velkommen

Hejsa og velkommen -velkommen

-velkommen herind til de gale:)

Hejsa og -velkommentil et rigtig dejlig katteforum.

Hej Cecilie

Velkommen til dig og dine to aby’er :slight_smile:

Velkommen hertil. -velkommen