Heintje

Eftersom hverken Ulla eller Mona kender ham og Ulla spørger, hvem det er, kommer her et par klip med drengen med den helt fantastiske stemme.

Han var meget populær herhjemme sidst i 60´erne.

Er der ikke andre herinde, der kan huske ham?

Tak…Eva…
Nu husker -olding ham…:slight_smile:

Jo Eva jeg husker ham osse og Mama er lige så smuk i dag som dengang

Åh jo ham husker jeg skam også.
Mine lommepenge dengang gik til singleplader med ham, og de blev hørt rigtig mange gange, og faktisk kan jeg stadig teksterne til dem :rødme:
Han var mit store idol i en alder af 7 år :wehuu:

Han optræder stadig - men den helt fantastiske stemme har han ikke mere.

Men han synger da hæderligt, synes jeg.

Jo ham husker jeg skam godt :thumbup:

Hold da kæft en smuk dreng… Ja, sorry. Jeg er ikke så gammel, så kendte ham ikke… Men han er godt nok en smuk dreng med en fantastisk stemme :slight_smile:

Men giver dog Eva ret i at det ikke er helt så godt, når han bliver ældre. Det lyder bare ikke på “samme” måde :ked:

Jo, ham husker jeg også…havde vist selv LPen med ham.

men hans største hit var nu dette her:

Og så dette her…måske bedre kendt på dansk i Povl Dissings udgave “Giv mig en hest mor”

[quote=Felis;225438]Jo, ham husker jeg også…havde vist selv LPen med ham.

men hans største hit var nu dette her:

Og så dette her…måske bedre kendt på dansk i Povl Dissings udgave “Giv mig en hest mor”

De er også gode - ikke mindst den førstnævnte :wehuu:

Jeg har en CD med alle hans gode sange.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=DK*DeLaCour;225416]Hold da kæft en smuk dreng… Ja, sorry. Jeg er ikke så gammel, så kendte ham ikke… Men han er godt nok en smuk dreng med en fantastisk stemme :slight_smile:

Men giver dog Eva ret i at det ikke er helt så godt, når han bliver ældre. Det lyder bare ikke på “samme” måde :ked:[/quote]

Ja, han var en utrolig køn knægt og så den stemme!

:wehuu::wehuu::wehuu:

Okay så fandt jeg ud af hvem han er. Tak for det Eva det var sjovt at se hvem det var du mente :slight_smile: