Kære alle
Hvor dejligt at finde andre, som deler ens passion for katte!!
Jeg hedder Isabella og bor i Måløv, og jeg er superglad, fordi det nu er blevet tilladt at holde 1 kat der, hvor jeg bor, så jeg skal hente min dejlige somalihunkastrat lige om lidt. Det bliver i uge 33 i forbindelse med min ferie, så jeg kan være så meget sammen med hende som muligt. Hun bliver min første racekat, og jeg glæder mig som et lille barn!
Har ellers haft katte før, og det har jeg savnet utrolig meget - de små pelsbanditter gør mig bare glad.
Jeg glæder mig til at få del i den store viden, som jeg kan se, I har, og håber også at kunne bidrage med noget.
Mange hilsner
Isabella
kommende kattemutti
Hun kommer fra Miss Cat i Søllested. Hun er 4 år gammel, sølvfarvet og supersød, men hun trives åbenbart ikke helt godt i store flokke - derfor skulle hun adopteres til et nyt hjem. Håber, hun så får det hos mig.
Jeg synes også godt om kattene og Bendte - man kunne godt mærke, at hun holder af sine dyr, og det var vigtigt for mig. Jeg må kun have en kat - derfor var det vigtigt for mig at finde en, som kan trives alene. Jeg er dog selv meget hjemme, så katten kommer ikke til at være alene mere end højst nødvendigt, men havde jeg muligheden, fik jeg to katte.
Normalt skal Aby/Somalier jo ikke være enekatte, men der findes undtagelser - og jeg helt sikker på, at Bendte med sin mangeårige opdrættererfaring ser rigtigt i den slags. Det er så dit held, at kunne få en enekat på den måde.
Vi fik selv en 5-årig Somali, Rags, sidste år til vore to gamle kattedamer, og det har været en stor succes. Han skal til gengæld have selskab af andre katte og ville ikke have egnet sig til at bo alene. Men vi er lykkelige for, at vi fik lov at få ham.