Hej alle sammen, (race)

jeg er i tvivl om min kats race, kan i hjælpe mig lidt :slight_smile:

Det er ingen race, det ligner en blanding af noget korthåret og langhåret…guderne må vide hvad det er.

Så det katten kaldes er “blanding af racer”

Uanset hvad det er, så er det en meget sød og smuk kat :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det betyder vel heller ikke så meget, om det er det ene eller det andet, vel?

En huskatteblanding.

Tjaeh, en langhåret huskat :slight_smile:

Er han hørende? :slight_smile:

nej hun er døv :slight_smile: - ej det betyder intet for mig, men det kunne jo være sjovt at vide

Sille - Ah okay :slight_smile: Tak for svar…

En sød og fin huskat :slight_smile:

Den ligner (for mine utænede øjne) en skovkat i ansigtet men ikke i pelsen, så det er en blanding der sikkert har noget skovkat i sig :slight_smile: Og hvor er den fin :slight_smile:

Jeg tror at det er en kat med noget skovkat eller mco i sig … syntes den ligner en mco i ansigtet, også fordi de har de lange hår i ørene, og de blå øjne tror jeg det er en blandingskat … Men alt i alt er den en sød kat !!! :slight_smile:

Hejsa, silleappel - og velkommen til.

Han er en meget smuk huskat eller blandingskat. Der er nok lidt fra en af semilanghårsracerne i ham. Hageformen ligner Maine Coon, men det er ikke til sige at uden at kende forældrene.
I den anden tråd fortæller du, at han er døv, hvilket ikke er usædvanligt for hvide katte. Men han kan sagtens have et godt liv alligevel. :slight_smile:

En meget smuk huskat :slight_smile:

Hvor er hun bare fin. Kunne godt ligne en blanding af huskat og norsk skovkat synes jeg umiddelbart. Eller er snuden så bred at det nærmere er huskat og maine coon? I alt fald, smuk lille pige du har dig :slight_smile:

du har en super smuk huskat - der med al rimelighed har noget maine coon i sig hvis man ser på snuden…

pelsen er ofte kortere på hvide - den ligner min obelix lidt…

du har fået en rigtig smuksak med de smukkeste blå øjne )

Sikke dog en smuk kat. Helt Tyrkisk Angora agtig i det med lidt god vilje. Ansigtet ligner lidt en Skovkat, men igen også lidt en tyrker:-)

Her er racen jeg snakker om

Og her med blå øjne

http://static.gotpetsonline.com/pictures-gallery/cat-pictures-breeders-kittens-rescue/turkish-angora-pictures-breeders-kittens-rescue/pictures/turkish-angora-0007.jpg

Hvor gammel er katten? Jeg vil sige at der nok har været en MCO indover.

jeg tror du har en smuk blanding af racer… og de er skisme altid så dejlige… jeg håber ikke hun kommer ud…det er så forbandet svært at høre bilerne når de er døve

:besvimer:WAUW