Hej alle sammen

Så fik jeg præsenteret mig lidt

Lidt om mig Jeg hedder marianne og bor sammen med min bedre halv del og min datter på snart 11 år, sammen har vi de dejlige Norske Skovkatte et lille opdræt :slight_smile:

Jeg går hjemme på grund af sygdom og er førtidspensionist, og har hele dagen til min rådighed og til at bruge tiden på mine katte

det var lidt om mig -pote -pote

Hej
Velkommen hertil -velkommen

NB! Du kan gå ind og rette i dit indlæg så de underlige ting forsvinder, bare undgå at bruge “vis prøve”. :slight_smile:

-velkommen

-pote Charlotte

Hej Marianne -velkommen

Håber du bliver glad for os kattegale -devilangel

-vekommen indenfor her Marianne. Jeg håber, du bliver glad for at være her -velkommen

-velkommen :smiley:

Hej og -velkommen til. Håber at du bliver rigtig glad for at være her med alle os andre kattegale mennesker

Hej Marianne

Velkommen til håber du bliver glad for at være blandt vi andre KatteGale :slight_smile:

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen hertil

håber du får brugt mange gode timer her :smiley:

Redigeret d. 22/7 ------ Guud hvor pinligt! ser først nu efter du har kommenteret min ombygningstråd at det er dig søde -sorry
nu tror jeg vist hellere jeg må gå ned og passe mit tapet -høhø

Takker for alle hilsner 1000 tak
Her virker til at være hyggeligt, dejligt med nogle som har den samme
interesse som en selv

Jeg vil prøve at lurre lidt rundt for her er der noget at lære hehe

dette her er ikke lige min stærke side at finde rundt herinde men det kommer nok -pote

Hej Marianne :slight_smile:

Velkommen til -velkommen

-velkommen Jeg håber at du kommer til at hygge dig herinde sammen med alle os andre kattegale -velkommen

Hej Marianne og -velkommen til, håber du finder dig til rette blandt os andre kattegale [bigloony]

hej og -velkommen

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

-velkommen Marianne…
Jeg håber at du vil får mange hyggelige stunder her inde sammen med os andre kattegale…

dejligt at se at du har fundet herind… og sikke da en dejlig kat, du har på dit profilbillede… -engel