Hej alle sammen :)

Det virker sørme som en super side jeg har fundet her :smiley:

Jeg kommer nok til at oprette ret mange emner med sjove og dumme spørgsmål, men jeg er vokset op med hunde og ved alt om dem… Min mand og jeg har dog før haft kat, men vi fornemmede den var lidt bange for vores yngste på 2, selvom vi var fuldt opmærksomme på at han skal behandle den pænt som han også gjorde, men det gik stadig ikke. Vi synes det var synd hvis den skulle være bange for vores børns leg osv, så derfor kom den tilbage til kattehjemmet og vi håber den får et dejligt roligt hjem :smiley:

Det er bare sådan at jeg savner rigtigt meget den er her :ked: Og vi ønsker os en ny kat, men fjollet som jeg er, er jeg altid bekymret om hvordan det vil gå osv, for ønsker virkelig bare det kunne gå godt :hjerte: Så derfor har jeg nok brug for jeres hjælp, hvis i gider :ups:

NÅ det blev en lang historie :ups:

Knus Trine

:velkommen::velkommen::velkommen:

Tak :thumbup:

Velkommen herind… Håber du får svar på dine spørgsmål :slight_smile:

Hejsa, Trine - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

:heya: Velkommen til - håber, du bliver glad for at være her.

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :heya:

Velkommen til :slight_smile: Håber du får svar på de spørgsmål du ønsker - du er ihvertfald havnet et sted med masser af gode råd og gode hjerner (og hjerter…)

Igen mange tak :slight_smile:

Vi har idag været oppe og sige Hej til vores kommende kat Miwer :smiley:
Vi glæder os meget til han kommer hjem til os imorgen!!

Forsinket :velkommentilkg: fra mig også :slight_smile:

:velkommen:

velkommen til og tillykke med det nye familiemedlem :slight_smile:

Rigtigt mange tak! :slight_smile:

Hejsa og velkommen til.

Hej og :velkommen: til kattegale :).

Hej og velkommen herinde - I skal måske vente et par år før I anskaffer jer kat så børnene er lidt større og nemmere kan forstå at katten også skal have fred.
Derudover er der jo stor forskel på katte - nogen elsker børn og andre bryder sig ikke om dem. Så det er vigtigt at finde den rigtige kat.

Hej og mange Tak!

Også tak for dit råd, dog har vi fået en kat, som er den dejligste kat jeg nogensinde har mødt! Vores drenge elsker og respektere den fuldt ud :slight_smile: Så det er rigtigt dejligt!

Velkommen til forummet, og tillykke med Miwer.

Hej og Velkommen til Kattegale! :smiley: