Hej alle sammen

hej alle sammen
jeg heder lene og er 37 år gamel og bor i horsens jeg har pt lige nu 3 katte de er alle sammen huskatte 1 fra katte hjem og 2 som jeg har taget til mig som ikke havde nogle steder at bo ida er 7 år og hende tog jeg med hjem fra katte hjem da hun ikke kunne sælges pga en hjerneskade men så flyttede hun ind her hos mig og familien og har det super godt perle er en lille fin mis hun er 1½ år og flyttede ind her da hun var killing hun valgte selv at bo her ja hun gik bare ind og blev hun blev steriliseret og øremærket og er en vidunderlig kat så er der svend åge han er 3 år ca ham fik vi da vi var i sommerhus i julen 2010 da vi ankom var der mega meget sne og der var noget der rumsterede over ved skralde stativerne og frem kom en mega fed hankat han er rød og hvid jeg kaldte på den og den kom listene og ville gerne snakke jeg tog ham med ind i varmen og han hyggede sammen med os så ville han godt ud og jeg åbnede døren og han gik ud efter en time gik jeg ud for at se om han var at se og han sad pænt og ventede uden for døren ja vi var der i 10 dage og han varf ved os i alle dagende og ja han kom med os hjem vi fik han kasterede og øremærket så jeg og familen er de lykkelige ejer af 3 vidunderlige katte
glæder mig til at læse og skrive her inde
lene

Velkommen til :heya:

Velkommen til.
Håber du bliver glad for at være herinde :slight_smile:

Velkommen!! Og godt at der er folk som vil ha’ “helt almindelige” huskatte" - de er nemlig dejlige!

Hejsa, Lene - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Venkommen til de kattegales forum :slight_smile:

:velkommen: til kattegale

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Velkommen fra mig også

:velkommen::velkommen:

tak for den fine velkomst tror jeg bliver glad for at læse og skrive her inde

jeg elsker huskatte og har det med at tage alle de søde misser jeg finder på min vej med mig hjem skal så lige sige de alle bliver neutraliseret og øremærket inden jeg måske finder er nyt hjem til dem

Hej og :velkommen: til.

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :heya: