Hej Alle skønne katteelskere

Jeg er en Q på efterhånden 36 år.
Jeg bor sammen med min kæreste, 2 børn, 1 hund og 1 kat ved den skønne Mariager Fjord…

Jeg fik siden her anbefalet af en veninde. Hun har desværre ikke selv oprettet sig herinde, men “faldt” over siden ved et “uheld”

Hej og

Hej og velkommen hos de “gale” -velkommen

-velkommen ser ud til at du allerede befinder dig fint herinde og tager del i debatterne :slight_smile:

-velkommen :smiley:

-velkommen herfra, jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde :smiley:

Sikket dejligt “uheld”!

Velkommen hos de KatteGale!

Håber du bliver glad for at være her -thumbs

Tusind tak skal du ha. :smiley:

Det håber jeg også , selv om min start ikke har været for god -ked

-velkommen til. Håber du får nogle gode timer herinde.

Det håber jeg også , selv om min start ikke har været for god -ked[/quote]

Åhh det jeg da ked af… der har været en det ravage på det seneste, men håber du ser bort fra det og alligevel bliver glad for at være her! :slight_smile:

Det håber jeg også , selv om min start ikke har været for god -ked[/quote]

Åhh det jeg da ked af… der har været en det ravage på det seneste, men håber du ser bort fra det og alligevel bliver glad for at være her! :)[/quote:3o5hsjdi]

Det regner jeg med at jeg kan. Heldivis.
Jeg er nemlig ikke så nem at skræmme -høhø

Tak skal du ha :smiley:

Hej Kalle

Velkommen til KatteGALE -velkommen

Håber du bliver glad for at være her -thumbs

Det håber jeg absolut også.

Vil benytte lejligheden til at sige tak til ALLE der har budt mig velkommen her på siden. [bigloony]

-velkommen -velkommen

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

Hej og -velkommen til.