Hej alle

så lærte jeg lige jeres forum her at kende…desværre fordi jeg lige hørte om gallaxe, men kan da nu se det her er et fint forum.

jeg heder anette, er gift, og har 3 børn.

jeg har 3 maine coon katte kastrater, og 3 hunde.

jeg bor i sønderjylland indtil om lige nu 53 dage…for der flytter jeg på den anden side af grænsen i et enormt parcel hus…og ihhhh hvor vi glæder os.

min mand og jeg er selvstændige, jeg med rengøring, og min mand er bud og kurer, så vi har nok at se til, både med flytning arbejde og alle vores dejlige dyr.

mine børn er en dreng på snart 4 år, en pige på 7 år og en stor pige på 13år

Hej Anette og velkommen. -velkommen

Hej Anette
Velkommen til her hos vi KatteGALE -velkommen

jamen jeg siger da mange tak…
glæder mig til at lære jer alle at kende.

med venlig hilsen Anette

Hej og velkommen -velkommen

Hej Anette

Osse et -velkommen herfra - det lyder vel nok spændende med jeres flytning - så bliver du ½ D og ½ DK :slight_smile:

tak :slight_smile: og gugger, ja og vi glæder os bare så meget, det er så i en by hvor det næsten er dansk, halvdelen af dem der bor i vores område, er dansk, eller gift dansk…så de fleste kan dansk, men når man flytter dertil, så kommer de alle med stor velkomst ranke, og præsenterer sig med hvem der kan dansk og hvem der kan tysk, blandt andet vores genbo er dansk, så det hjælper en hel del.
der er lille skole, med 29 elever, så den klasse min lille datter skal gå i er de 8 elever med hende, og den klasse hun går i nu er på 29 elever…så det er bare perfekt, plus at det er en dansk skole, med en dansk lektor fra randers, og børnehaven er også en lille dansk en, med en ordning der koster 48 euro om året så henter og bringer de børnene hjem igen.
byen ligger ca 20 km fra grænsen, det er nogen lunde det samme som vi har nu bare på den anden side af grænsen, men fordelen dernede er jo helt klart at det er meget billigere med alt, og som manden siger…vi kan få nogle meget billige biler :slight_smile:
det hus vi skal have er et parcel hus på 250 m2 9 år gammelt, til lige omkring 1 mill danske, vi kiggede efter noget tilsvarende her i dk, og det kom op på ivertfald 1½ mill så ja vi glæder os bare rigtig meget.

med venlig hilsen Anette

-velkommen

-velkommen Anette…jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde for vi har det faktisk rigtig hyggeligt… [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

-velkommen :smiley:

-velkommen

Hej og -velkommen til Annette [bigloony] [bigloony]

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

-velkommen også fra mig :smiley:

Hej Anette -velkommen

Håber du kommer til at nyde os kattegale -joker