Hej alle

Jeg er ny herinde.

Jeg hedder Ina og kommer fra Roskilde.
Jeg er enlig mor med 2 børn. En pige på 8 år og en dreng på 12 år.

Mange hilsner
Ina

-velkommen :smiley:

Ina

Hej alle.

Mange tak for jeres varme velkomst. [bigloony]

Jeg glæder mig til at bruge mange timer herinde.

Hej og velkommen til -velkommen

-velkommen Ina. Jeg håber, du vil blive glad for at være herinde -velkommen

-velkommen Ina [bigloony]

Hej Ina

Velkommen til -velkommen

velkommen til her hos os kattegale

Endnu engang mange tak for jeres velkomster.

-tak

Hej og -velkommen

Hej Ina -velkommen

håber du får mange gode stunder her på kattegale -waytohot

Et stort -velkommen ´til dig også. Jeg håber at du får rigtig mange hyggelige timer til at gå herinde… [bigloony]

Hej Ina

Velkommen til os på KatteGale.dk

Håber du bliver glad for at være her og ser frem til at se dig i trådene.

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej Ina og -velkommen kan du ikke fortælle lidt om din/e katte? :slight_smile:

Hej Mie.

Det kan jeg godt.
Jeg har haft de 4 dejligste katte i verden.

Desværre har jeg udviklet allergi, som har gjort at jeg har måtte skille mig af med (indtil videre) 3 af dem.
De er alle kommet ud i rigtig gode hjem, og jeg er sikker på at de mennesker som har overtaget dem, vil passe lige så godt på dem, som jeg selv gjorde.

Jeg har nu kun Bonnie tilbage, som jeg også skal af med. Jeg beholder hende lidt endnu, da mit hjerte ikke kan lade mig skille mig af med hende endnu. Men jeg ved godt, at hun også skal væk -ked

Hun er 4 år gammel, en blanding af Norsk skovkat og Hellig Birma.
Der ligger en masse billeder og tekst om hende her:
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … &ipc=60345

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

-velkommen Jeg håber at du vil får mange hyggelige stunder her inde sammen med os andre kattegale…

Hej Mie.

Det kan jeg godt.
Jeg har haft de 4 dejligste katte i verden.

Desværre har jeg udviklet allergi, som har gjort at jeg har måtte skille mig af med (indtil videre) 3 af dem.
De er alle kommet ud i rigtig gode hjem, og jeg er sikker på at de mennesker som har overtaget dem, vil passe lige så godt på dem, som jeg selv gjorde.

Jeg har nu kun Bonnie tilbage, som jeg også skal af med. Jeg beholder hende lidt endnu, da mit hjerte ikke kan lade mig skille mig af med hende endnu. Men jeg ved godt, at hun også skal væk -ked

Hun er 4 år gammel, en blanding af Norsk skovkat og Hellig Birma.
Der ligger en masse billeder og tekst om hende her:
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … &ipc=60345[/quote]

Jeg kan så fortælle, at Misse er kommet til et godt hjem i Kbh, hvor hun har adgang til lukket gård. Hun har det godt.

Elliot og Trunte er kommet til (håber det er ok at skrive det, når det nu er officielt ;o) ) KKH herfra.
Vi har lavet en rigtig god kontrakt, som sikrer deres fremtid. Jeg er dog sikker på, at de er kommet til det bedste hjem der findes. Så den vil aldrig komme i brug.