Hej Alle

Jeg er totalt ny, selvom jeg har haft kat nu 4 år. ( misbitten -han på 4, og Mismis på 1,5
Hedder Maria, og bor på landet i Ørby…
Min halve røde norske skovkat ( røde pige) Har lige fået killinger. Sjovt som de er sort, rød, hvid plettet, ligesom hendes mor.
Har hørt der skal en 3 farvet mor, og rød far til, at lave røde hunkatte??
Alle mine - går jeg ud fra er hunner?
Vi har allerede valgt en, en stor tykpelset hvid pige med sort og rød ryg.
Der har været vildt mange henvendelser på killingerne, også fordi jeg har valgt, at gå lige efter bogen , 3 ugers tjek, vaccination når de er 11,5 uge orme kur x 3 og loppe halløj når de er 9 uger.
Tænker lidt om hvordan i dømmer, har i stået i en situation hvor i var utrygge ved, at sælge til nogen?+ Nu spørger jeg fordi jeg er sådan helt grøn, og måske dømmer hurtigt. :SMEN …
en kom og lugtede fælt af røg, kom i hullet tøj, og katten skulle være indekat
En ánden havde aldrig haft kat i familien, nu ville de have 2, fair nok, men 3 børn på 3, 5 og 7, ?? Hun spurgte om mange ting man egentligt ville tænke-- hvorfor har du ikke undersøgt det her hjemme…
Nå men flere spørgsmål end præsentation… S:hjerte:rry

Velkommen herinde :heya:… jeg ved mange herinde ikke sælger deres killinger til nogen, hvis den rette mavefornemmelse ikke er der, og det syntes jeg lyder som en god ide … og at man vil have katten som indekat, det syntes jeg er en rigtig go ting :smiley:

Velkommen til :velkommen:
Jeg vil anbefale dig at oprette en tråd med dine spørgsmål, da du så vil få flere svar - det er ikke alle der læser velkomsttrådene.

Velkommen til:heya:

:velkommen: til dig og kattemisserne:-)

Håber vi få lov at se billeder af dem på et tidspunkt? Vi eeeeelsker billeder :wink:

:welcome::welcome:

Hjerteligt velkommen

Velkommen til :heya:

Hejsa, Maria - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Velkommen :heya:

Jo, det er rigtigt at både mor og far skal være røde, for at få en rød hunkat :slight_smile:

De andre spørgsmål kan jeg ikke lige svare på - har aldrig selv haft killinger… Men ville selv se det som positivt at katten enten skulle være indekat eller have indhegnet have :slight_smile:

EDIT: Med at mor skal være rød mente jeg, at hun skal have rødt på sig :slight_smile: Så om hun er helt rød, tortie (rød og sort) eller 3-farvet er lige godt…

Velkommen!

Vi vil se billeder! :smiley:

Og så er det, som nævnt, en rigtig god ide at stille spørgsmålene i en tråd for sig selv :slight_smile: Der er flere der ser det så :slight_smile:

Jeg synes det lyder rigtigt, det du har tænkt. Altså… hvis noget inde i en siger “nej” - jamen så er det nej!

Hej og :velkommen:- jeg vil umiddelbart mene at det er godt at folk har tænkt den skal være indekat. Om folk har hullet tøj, ser jeg ikke som hindring,
de kan være gode mennesker alligevel:)
Men selvfølgelig skal man mærke efter :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

:welcome:

:velkommen:

… og enig med de andre om at det nok er bedst du opretter en tråd med de killingerelaterede spørgsmål :slight_smile:

:velkommen: