Hej allesammen - dejligt at møde jer :)

Hej allesammen

Jeg er en forholdvis :slight_smile: almindelig pige der elsker katte og ikke kunne leve mit liv uden…

jeg har længe ledt efter et rigtig godt sted at stille mine spørgsmål og så faldt jeg over kattegale. Det så bare rigtig sjovt og hyggeligt ud

Glæder mig til at lære jer allesammen at kende :stuck_out_tongue:

Mange miauv
Gitte

-velkommen Gitte, hyggelig at du også kunne finde herind. :smiley:

hej Gitte :slight_smile:

super dejligt at se dig herinde… og stor velkomst til dig -hop

håber du bliver rigtig glad for at være her

Knus og kram
Miss T

-velkommen

Velkommen til! -thumbs

Hej Gitte
-velkommen - håber du hurtigt vil føle dig godt tilpas her i “gale-huset” [bigloony]

-velkommen Gitte. Jeg håber, at du vil befinde dig rigtig godt her sammen med vi andre kattegale -velkommen

-velkommen fra mig oz :smiley:

Hej og velkommen… jeg håber du får mange hyggelige timer sammen med os andre kattegale

Hej Gitte -velkommen

Dejligt at se dig her på Kattegale, håber du finder hvad du søger -joker

Hej og stort -velkommen fra mig også. Håber du bliver glad for at snakke katte med alle os kattegale mennesker herinde -thumbs

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej Gitte

Velkommen til KatteGale.dk -hi5

Håber du bliver glad for at være her og jeg ser frem til at se dig i trådene.

Vh Annette

-velkommen :slight_smile:

1000 tak for den varme velkomst alle sammen - hvor er i bare søde :slight_smile:

jeg glæder mig meget til at spørge jer når der er noget jeg er i tvivl om… i virker bare så søde til at svare :slight_smile:

Fortsat rigtig dejlig søndag alle sammen og håber i lige som mig nyder jeres misser denne hyggelige dag (sidste dag i ferien)

mange hilsner
Gitte

Hej Gitte og -velkommen til Kattegale …

Hej Gitte -velkommen

Velkommen til Kattegale. Jeg håber du kommer til at finde dig godt til rette herinde, og jeg glæder mig til at se dig i diverse debatter :slight_smile: