Hej allesammen

Velkommen! :velkommen: Er selv ny :rock:

Nøjjj hvor de uldtotter dernede dog hygger sig - enten snorker de eller også ser de helt nyvågnet ud hehehe :yah:

Nøjjj hvor de uldtotter dernede dog hygger sig - enten snorker de eller også ser de helt nyvågnet ud hehehe :yah:[/quote]

:thumbup:Ja de er så dejlige. Er hittekillinger som Jeanette har taget sig af.
Fik dem i december. Jeanette har virkelig sat sit præg på dem.
Så det er tre helt vidunderlige dejlige kærlige katte, på snart 6 mdr.

Nøjjj hvor de uldtotter dernede dog hygger sig - enten snorker de eller også ser de helt nyvågnet ud hehehe :yah:

:thumbup:Ja de er så dejlige. Er hittekillinger som Jeanette har taget sig af.
Fik dem i december. Jeanette har virkelig sat sit præg på dem.
Så det er tre helt vidunderlige dejlige kærlige katte, på snart 6 mdr.

Nææh Hej Lene :stuck_out_tongue: Vidste ikke at du var herinde - Det er da hyggeligt!
Du kan tro at jeg savner de 3 banditter :hjerte::hjerte::hjerte: Og tak for de fine ord! Vil da også lige sige, at de ikke kunne få et bedre hjem.

Jeg plejer jo at have Stanley liggende ved hagen, Sylvester ved min kind og Alison på min mave. Så nu fryyyyyser jeg sådan om aftenen.
Men mon ikke der snart kommer nogle nye små hittere, som jeg kan forkæle.

Ja- de kan bare det der med at nuse:wehuu:
:smiley: Det håber jeg, og det bliver helt sikker nogle dejlige pussenusser:hjerte:
Som kommer til at dele en masse kærlighed ud til de heldige- som får lov til at blive deres ejer.

:velkommen: til Kattegale :slight_smile:

Jeanette - det var dog et fantastisk dejligt billede -love

Også et STORT :velkommen: fra mig :slight_smile:

Knus Gitte

:velkommen::slight_smile:

Tak Sine, Gitte og Eva. Ja, Eva det er min mand som synes at der ikke er meget plads til ham, når der er hittekillinger i huset. Så han tager de billeder. Her var der kun 6 killinger. Men jeg har haft 11 på et tidspunkt og der behøvede jeg i hvert fald ikke et tæppe til at varme mig :tihi: