Hej fra 3 trolde

Jiibii endnu et katte forum -storrespekt

Så fandt jeg vej herind og vil lige sige hej og tak for indbydelsen fra 3 trolde (snart 4).

Jeg er en kvinde på 37 somre. Jeg har aldrig været katte menneske (var mere til hunde) men i foråret 2006 fik jeg den ide at jeg ville ha kat. Det blev til 2 skønne huskatte som flyttede her hjem juli 2006. Jeg har aldrig fortrydt men undret mig over jeg ikke havde anskaffet mig kat noget før. Der gik da heller ikke lang tid før jeg havde købt en lille skovtrold som flyttede her hjem feb 2007. Og for at det ikke skal være løgn kommer der en skovtrold mere i løbet af sommeren. Glæder mig meget -felixsylvester men vente tiden er lang.

Jeg håber på at få nogle gode stunder herinde og glæder mig til at lære jeg at kende -gruppekram

-lazykitty

-velkommen til.Glæder mig da til at lære dig bedre at kende.

Håber du får en go tid herinde

Hej -velkommen

Håber du bliver glad for at være her, kan kun sige her er skøøøønt -joker

hejsa og -velkommen her på vores dejlige og hyggelige forum

-velkommen herind blandt de gale [bigloony]

-velkommen til, håber du vil synes det er sjovt herinde [bigloony]

-velkommen. Jeg håber, du vil befinde dig rigtig godt herinde på mit yndlings katteforum -velkommen

Tak til alle for velkomsten. Jeg har nu været med på en kigger i 1 uges tid og det virker til at være rigtigt hyggeligt og rart her inde så jeg skal nok få stor glæde af kattegale.dk

-velkommen til endnu en kattegal [bigloony]

-balloons og velkommen

-velkommen -velkommen -velkommen
Stort velkommen på kattegale, dejligt også at se dig herinde. Må du blive rigtig glad for at være her. [bigloony]

-velkommen [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

velkommen til -mis

Haaaaaaaaaarj og -velkommen til vores lille smørhul her

dejligt du fandt os… [smilie=hate-tunz.gif]

glæder mig til at se dig i trådene…

mange -kramer og -pote dask

Hej og velkommen -velkommen

hej og -velkommen