Hej fra Birgitte

Jeg hedder Birgitte
Jeg fra 1960 er gift med Sten 1957 på 29 år,- vi har sammen to voksne børn Jannie 1979 og Jeanett 1982, og er tilmed blevet beriget med 3 skønne børnebørn, og har nu en i vente.
Vi opdrætter Maine Coon og har været opdrætter i små 12 år, og keder os aldrig i dens selskab.
Vi bor i en lille landsby flække Ørnhøj, hvor vi er igang med 10.000 gøremål,- lige fra havearbejde til renovering inde i huset.
Vi har endnu ikke fået bygget løbegård, men den kommer, lige nu er vi ved at sætte hegn op rundt hele haven, og derpå kommer der strøm i toppen.
Vil du vide mere, skal du bare spørge.

hejsa birgitte og et stort velkommen til dig her blandt os kattegale

Hej Birgitte ;o) -velkommen til dig

Jamen velkommen til da [bigloony]
-velkommen

Hej Birgitte [bigkiss] -wehu -wehu

Stort kæmpe stort velkommen her hos os kattegale, uh hvor er jeg glad for at se dig -weee -bananer -gruppekram

Ihhh tusind tak skal I have -thumbs
Dejligt med en varm velkomst [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen -velkommen

Hej Birgitte… Der var du… -bananer -bananer Hvor er jeg glad for at se dig… -bananer -bananer

-weee -velkommen

-velkommen håber du bliver glad for at være her -bear

Hej søde -hi5
Også velkommen fra mig -velkommen [3d-cat–playing.gif]

-velkommen Birgitte. Dejligt med lokale folk her. Vi bor jo i Skibbild -velkommen

[bigloony] -velkommen
Velkommen til dig, Birgitte. Må du blive glad for at være her blandt de kattegale.
-hop -hop

Dejligt at det ikke kun er mig, som kommer vest fra, her er bare så skønt ikke sandt [smilie=hate-tunz.gif]

Tak skal du have, her ser jo rigtig hyggeligt ud, skal lige lære forummet at kende, men det kommer nok, selvom jeg ikke er så pc stærk -uh

He he dovenskaben længe leve -thumbs
Det er vist nemmere at takke alle samlet for den fine velkomst -gruppekram
Der er da et par kendte ansigter iblandt, og resten kommer jeg nok til at kende.

Hjerteligt velkommen hos alle os kattegale
Kh Annette

Hej Annette
Tusind tak for din hilsen, og den søde lille animerede kat -love
Jeg skal nok blive glad for at være her inde, men hold da ferie der er mange ukendte ansigter, det kommer nok til at tage tid, at lære dem at kende, men jeg er et åbent menneske. [bigloony]

velkommen til -ballonkitty

Hej hej Birgitte, bedre sent end aldrig, -velkommen [bigloony]