Hej fra Denise

Hej
Så kom jeg også forbi og tak for invitationen. [smilie=hate-smile.gif] Jeg kan se jeg kender en del fra hist og pist. -møzkram
Jeg hedder Denise, bor i Brøndby, gift på 24. år.
Vi har 2 Somali han-kastrater på 13 år og 2 sorte Maine Coon hun-kastrater på 1 år og 1 sort Maine Coon hankastrat på 1 år. -kitty
Arbejder i SAS med software programmering og tolkning af indholdet i de ”sorte bokse” og andre dataopsamlingsmedier på flyene.
Fritid går med hus, have og kørsel på motorcykel, hvor jeg er med i pige-motorcykelklubben Oktana. -mb,
Jeg laver en smule styrke- og motionstræning i fitness center, men ellers er andre tidligere interesser sat lidt i bero pga árbejdsbelastning.
Hører til i seniorklassen -olding , men opfører mig ikke sådan, så eet eller andet er gået galt for mig gennem tiden.

Og velkommen til alle andre herinde. -bay

Velkommen (rocker) Denise :0)

Håber du vil føle dig tilpas herinde [bigloony]

-velkommen herinde ved alle de kattegale… [bigloony]

-velkommen -blomst

-velkommen til dig også.

Håber du blir glad for at være inde [smilie=hate-smile.gif]

Hej Denise… Velkomme her inde hos os kattegale mennesker…

-velkommen

Velkommen til [bigloony]

Stort -velkommen til dig Denise. Skønt at du også vil være med her i de kattegales paradis -velkommen

hejsa denise og et stort velkommen til dig, håber du får mange hyggelige stunder her

Hej Denise. -bear
Velkommen her til de kattegale, håber du bliver glad for at være her. -ballonkitty

Velkommen til de gale´s forum

-velkommen

-velkommen Denise, rart at se dig -hop

-velkommen

Tak for den varme velkomst -HUG

-velkommen Et forsinket men stort velkommen til dig, Denise. Jeg kan se, at du allerede er meget aktiv herinde - Dejligt at se. [bigloony]

velkommen til -gruppekram

Denise din dejlige bikertøs… jeg har jo slet ikke fået sagt -velkommen -velkommen men det har jeg så fået gjort nu [bigloony]

heeeeeeey [bigloony]

efter al den pludren på sitet har jeg ikke engang fået givet en -kramer

stort -pote knuser