Hej fra Khito samt 5 katte

Hej alle!

Lige til starten - undskyld mit dansk, jeg kommer fraschweiz og har aldrig rigtig lert det, kut tale :slight_smile: Men nu vil jeg heller forstille kattene end mig.
[U]

[/U]Det er Pelle. Han er 4 år og en ægte danske huskat fra dyreinternatet. Han er meget glad for mad - lidt for meget. :slight_smile:

Det er Gina. Hun er 3 år og en bangalkat. Hun er meget sød, men vil ikke æes. Og hun har HCM men har det med hendes medicin godt.

Det er Rico. Han er 2½ år og en snebengal. Han er meget glad for at kommeud i haven.

Det er Masai. Han er også en Bengalkat og er næsten et år. Han er lidt sky men samtidig meget nyskerig og glad for godbidder.

Og det er Zora. Hun er i sammen alderen som Masai og de to er meget gode venner. Hun er en blandningskat og kom som tilløber til os. Hun er meget sød og snakker hele tiden. :slight_smile:

Vi bo i et lille hus på landet på Fyn og kattene kan går ud i indhegnet haven, så de ikke kommer til skade.

Jeg glader mig til at vare i dete forum og håber at i kan forstå hvad jeg skriver…

Velkommen til :velkommen:

Hvor har du nogle smukke katte!

Især Rico, hold da op! -surrender :wehuu:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen: - til dig og dine meget smukke katte.

Du er absolut nem at forstå, så skriv du bare løs.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Velkommen herind.

Jeg synes det er meget fascinerende at du kan skrive dansk, når du ikke har lært det - du klarer det nu ret godt. Det skal nok gå. :slight_smile:

:velkommen:

:velkommen::velkommen:

Velkommen til dig og dine smukke katte - du skriver et ganske flot og forståeligt dansk, så skriv du bare masser af indlæg herinde.

:slight_smile:

Masser af indlæg - tak. Det tager meget tid… :wink:
Tak for det gode velkomst!

Velkommen til :smiley:

Nøøøøøøøøj, hvor er alle dine katte bare vidunderligt smukke!! -what
Jeg elsker bengalere, og især snebengal! Men jeg har aldrig før kendt eller bare hørt om nogen der havde én - Så ham Rico glæder jeg mig godt nok til at se en masse fantastiske billeder af! :savle:

Stort velkommen til :velkommen:
Og du skal bestemt ikke undskylde dit danske - Det er helt i top. :ok:

En masse billeder er vidst på sin plads :wink:
Du kan tro jeg venter spændt på at se alle dine smukke katte <3 (savler allerede!)

:velkommen: og sikke nogle skønne katte :wehuu:

Hvorfra i Schweiz kommer du…?

:velkommen::velkommen::velkommen:
Du skrive ganske let forståeligt dansk :smiley:

[quote=Susanne Harbo;396351]

Hvorfra i Schweiz kommer du…?[/quote]

Jeg har boet i Zürich og Basel, er opvokset i nærhedden af Zürich.

Stort velkommen til dig, og dine fine misser :slight_smile:

OK, var lidt nysgerrig. Har selv boet 1 år i Uster lidt uden for Zürich.

:velkommen:håber du kommer til at hygge dig herinde :slight_smile:
Tak for kigget af dine smukke misser :wehuu:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Også en velkomst hilsen fra mig :slight_smile:

Skønne katte du har - og det med det danske, det gå da bare lige ud ad landevejen :thumbup:
Knus Gitte

Og tak for fotos og præsentation af dig og dine smukke katte, hvor er de dog fine -love :tak:

Du skriver bedre dansk end jeg skriver tysk, så der er intet at skamme sig over. Det er også lidt ligemeget (IMHO) med stavning og den slags detaljer, bare meningen kommer frem :ok:

Hjertelig velkommen.
Jeg håber, at du bliver glad for at være på Kattegale.

Jeg kan sagtens forstå det, du skriver.

:håndtryk: :jubiii: :hjertehop::klappekat: :heya: