Hej fra pigerne!

Nu er det ved at være længe siden jeg har vist billeder af mine kære små. :love2:

For et par uger siden overraskede min dejlige Mike mig med et spejlreflekskamera! :wehu: Jeg har ønsket mig sådan et i mange mange år! :yatta:
Jeg har verdens bedste kæreste! :hjertehop:

Så nu har jeg fået taget nogle rigtigt fine billeder af pigerne! :hjerte:
Jeg forstår dog stadig ikke mit nye kamera - Der er så meget at stille på! :besvimer: Men jeg øver mig alt hvad jeg kan komme til! :smiley:

Tenshis yndlingsplads i sin yndlingsstilling. :tihi:

Men nu har jeg jo efterhånden samlet en god bunke billeder siden jeg sidst viste mine piger frem, så hér kommer der også nogle billeder taget med mit gamle kamera. :slight_smile:

Først en masse sove-putte-billeder af min engel:

Sådan hér lå hun en eftermiddag - Hovedet presset ned mellem puderne. :høhø: Måske syntes hun der var for meget lys? :tihi:

Tenshi er jo en fin dame, så hendes hale laver altid en fin krølle når hun sover. :fin:

Sådan hér kan hun ligge ved siden af mig i timevis! :love2: Det gør mig SÅ lykkelig! Hun har aldrig været en puttetrold før, men det er hun ved at komme efter! :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg elsker min lille skat. :love2:

Tenshis tæppe! Må ikke bruges af mennesker, for så kommer Tenshi med øjne der siger: “Hvorfor har du taget mit tæppe??!:venter:

Men okay, søster må godt være lidt med. :hjerte:

Hun kan skam også være vågen. :tihi:

Min smukke uldklump. :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg og pigerne fik roser af Mike og som altid var pigerne henrykte! :inlove:

Yomi nyder sin nullerput. :inlove:

Men så kom Tenshi og forstyrrede freden. :tihi:

Usynlig YomYom på vagt.

Så holdes det daglige møde om dagens bedrifter.
Kiyomi: “Det lykkedes mig at få vækket mennesket igen i morges - Hun ville sove for evigt hvis det ikke var for mig.”
Tenshi: “Godt arbejde. Jeg fik nedlagt endnu en fræk flue. Det lader til at dagen arbejde er vel udført. Så kan vi tage en velfortjent lur.”

Super skønne billeder af dine smukke prinsesser :hjerte:

Ja bestemt har du da en super søøøød kæreste, når han sådan overrasker dig med et spejlrefleks kamera - Behold du ham forevigt :wink:

Dejlige sorte skønheder. :hjerte:

Tillykke med kameraet. Pyt med om du ikke kan alle knapperne med det samme - dine billeder bliver alligevel bedre med et spejlrefleks. Jeg har haft mit i 4 år og kender det alligevel ikke endnu.:slight_smile:

Åh, kysmunden :love2:

Jamen :heya: til jer også smukke piger :hjerte::hjerte:
Sådan et par mørke skønheder er da ikke til at stå for :lovelove:

Det kan du stole på at jeg gør! :hjerte: Og han er bestemt ikke blevet mindre sød i de efterhånden 7 år vi har været sammen! :inlove:

Ja, man kan jo altid sætte det på auto, så skal det nok selv finde ud af at tage gode billeder - Det er smart! :thumbup:
I forgårs fik jeg forklaret en masse indstillinger af en af min fars venner, så nu synes jeg, at jeg er ved at have godt styr på det basale! :smiley: Haha, det er meget lettere med et menneske der forklarer, end at læse en manual! :tihi:

Ja, Kiyomi er nemlig min lille kyssemund! :smiley:
Og den passer så godt til hende, for hun er SÅ kysseglad den pige! :besvimer::hjerte: Jeg bliver vækket med kys hver morgen, og hun er MEGET ihærdig, og stopper ikke før jeg står op. :høhø: Hvis man er rigtig træt og prøver at gemme sig for hendes sandpapirstunge borer hun sig bare ind under dynen eller hænderne, eller hvad man nu forsøger at beskytte sig med - Der er ingen udvej. :høhø:
Og så storspinder hun imens! :love2:

Hun er så dejlig! :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=StinePigen;618279]Jamen :heya: til jer også smukke piger :hjerte::hjerte:
Sådan et par mørke skønheder er da ikke til at stå for :lovelove:[/QUOTE]

Taaaark søde dame! :hjertekat::hjertekat:

  • Potedask fra Kiyomi og Tenshi :pote::pote:

Åhhh de er så dejlige, dine piger :hjertehop:
Sikke nogle gode billeder af dem :smiley: