Hej har ikke tid til det her

Hanne jeg er helt utrolig ked af at du skulle igennem denne mølle -brist Jeg fatter stadig ikke at nogen følte, at det var så meget anderledes en tråd, end vi så tit har praktiseret -brist og jeg har på samme måde som dig, at ja nu fik vi igen en grund til aldrig mere at åbne op -tommelned for uanset hvad vi gør så skal det nok blive vendt totalt på hovedet, ingen kunne tvivle om din glæde, men den skulle badus vendes til noget grimt -brist

Knus til dig -sorry

Op med humøret Hanne - du må ikke på nogen måde lade det komme ind under huden… det var dumt, småligt og fjollet og der er 300 andre brugere der vil være den oplevelse fattigere hvis du og andre holder op med at dele den slags…

vi er alle forskellige når vi udtrykker os - nogle forstod det du skrev som det var ment - andre gjorde ikke.

En ting admins ikke kan slette folk for på kattegale, er når nogle brugere vælger at se ting der ikke er der… men der var MANGE der så det der var… en jublende glad killinge køber der havde haft nogle lorte dage og bare var skide glad… no more no less…

Så tør øjnene og vær glad igen… flertallet kunne godt forstå at du på ingen måde ville lukke nogen ude… eller alt det andet… og næsten alle opdrættere forstår at du ikke kunne/ville/burde sige mere end du gjorde…

det er ikke dig der var galt på den :slight_smile: så chin up - prinsessen er snart hjemme så du frit kan prale i stor stil :slight_smile:

-kramer -kramer -kramer

-love-gruppekramDet der gør mig mest ked, er den måde de kaster sig over jer andre på…

og så bliver jeg en smulge vred på mig selv, over at jeg lade det de skriver påvirke mig…

men, men, jeg hopper op på hesten og springer let og elegant hen over det… -tihi-peaceman

-kramer-kramer-kramer
til dig Hanne.

…underligt med hele denne diskussion, for en af de ting, der tiltalte mig allermest ved dette forum fra starten, var netop tonen herinde. Jeg opfattede en atmosfære af humor og kærlige drillerier, sådan lidt ping-pong-agtigt - og det var præcis også sådan, jeg opfattede Hannes indlæg den dag.
-hi5

Grundlæggende har jeg det sådan, at jeg ikke har behov for nødvendigvis at skulle kunne forstå alle indlæg. Jeg ved godt, at det er et åbent forum, men der er med garanti også en anden tråd, der i så fald siger mig mere.

…men man kan da konkludere, at vi er i live her på kattegale …-muhaha -muhaha -muhaha

[QUOTE=Charlotte Oeh.;49498]-kramer-kramer-kramer
til dig Hanne.

…underligt med hele denne diskussion, for en af de ting, der tiltalte mig allermest ved dette forum fra starten, var netop tonen herinde. Jeg opfattede en atmosfære af humor og kærlige drillerier, sådan lidt ping-pong-agtigt - og det var præcis også sådan, jeg opfattede Hannes indlæg den dag.
-hi5

…men man kan da konkludere, at vi er i live her på kattegale …-muhaha -muhaha -muhaha[/QUOTE]

heldigvis er de her tråde også meget mere undtagelsen frem for reglen :slight_smile:

men du har ret - vi er i høj grad i live her på kattegale - det er lidt den balancegang der er med de frie tøjler…

det kræver en vis selvjustits :slight_smile:

Helt enig -LOL -LOL -LOL

Hej alle

Jeg sidder lidt med en følelse af at begge parter/sider ikke kan sætte sig ind i de andres tanker.

Til Hanne: hvor er det dejligt du skal have dig en ny killing. Kæmpe stort tillykke med det. Op med humøret. En ting jeg har lært på forum (ikke dette) er at tingene ikke altid går som man forventer. Jeg har selv fået ødelagt nogle tråde som for en stund faktisk fratog mig min nyfundne glæde ved at skulle til at udstille og opdrætte. Men der er ikke andet at gøre end at tage en dyb indånding og så “glemme” det - men alligevel have det i mente næsten gang man skriver et indlæg. Man er nødt til at prøve at tænke lidt frem og vende og dreje ens egne ord på alle mulige måder inden man trykker på send - men alligevel vil det gå galt engang imellem.

Til jer andre: Hannes indlæg opfatter jeg ikke meget anderledes end normale “mystiske” indlæg om nye killinger, men det der gør den anderledes er så de efterfølgende kommentarer. I de tråde jeg lige kan huske jeg har læst omhandlende det samme emne plejer svarene ikke at være heeeeelt så mmm…hvilket ord skal man nu bruge så man ikke får hovedet hugget af??? altså det plejer ikke at være helt så internt. Mere i retning af : iiih hvor spændende, stort tillykke med det, glæder mig til at høre mere…
Det generer ikke mig personligt, da jeg hverken har tid eller lyst til at spekulere over indlæg der ikke er åbenlyse for mig :slight_smile: Men kan som sagt godt sætte mig ind i det - og jeg synes personligt også det er ret åbenlyst hvorfor nogle synes det har udviklet sig til en lidt underlig tråd på et offentligt forum - hvis man lige sætter sig i deres sted 2 sek. Jeg ved så også at det er meget svært når man kender den anden part og synes at en hel masse af ens venner/bekendte bliver uretfærdigt behandlet. Tilgengæld synes jeg det er meget trist at nogle fik det drejet over på at være racespecifikt, for jeg tror altså ikke det ville være anderledes hvis det handlede om birmaer, burmesere, persere eller hvad ved jeg. Det kan altså ikke undgå at blive internt når der ikke svares på Hannes indlæg, som man kan forvente der svares i sådan en tråd, men det i stedet bliver drejet en smule sådan at andre også kan fortælle om deres mails - i Hannes tråd - i stedet for at der blev oprettet flere mystiske tråde, så vi havde en hel masse tråde vi kunne gætte i - hvis man altså har tid og lyst til det :wink: Man kunne jo f.eks. have skrevet “gad vide hvem du har fået den af ;)” - de involverede ved jo udmærket godt at de skal have en killing fra den samme opdrætter. Bare lige for at skære ud i pap, hvad JEG tror der er gået galt :slight_smile: Ikke fordi jeg skal bestemme, hvordan nogen her på forum skal skrive :slight_smile: Kan altså ikke forestille mig at Sine ikke ville have svaret positivt på Hannes mail, hvis hun var kommet før de andre :wink:

Jeg kan, som det vel fremgår foroven, også sagtens sætte mig ind i Hannes følelser - og da også opdrætters. Det var jo ikke lige sådan at den GODE, SKØNNE, DEJLIGE nyhed skulle formidles :slight_smile:

Men mon ikke bare det her er en lose/lose situation? og så synes jeg bare at vi skal tage en kollektiv dyb indånding, tælle til 10 og så få oprettet en masse nye spændende tråde om alle vores vidunderlige missere.

og nu skynder jeg mig ned i min bunker inden jeg bliver hængt eller noget andet i den retning :frowning: :D)

[quote=Nevadaisy;49579]Hej alle

Jeg sidder lidt med en følelse af at begge parter/sider ikke kan sætte sig ind i de andres tanker.

Til Hanne: hvor er det dejligt du skal have dig en ny killing. Kæmpe stort tillykke med det. Op med humøret. En ting jeg har lært på forum (ikke dette) er at tingene ikke altid går som man forventer. Jeg har selv fået ødelagt nogle tråde som for en stund faktisk fratog mig min nyfundne glæde ved at skulle til at udstille og opdrætte. Men der er ikke andet at gøre end at tage en dyb indånding og så “glemme” det - men alligevel have det i mente næsten gav man skriver et indlæg. Man er nødt til at prøve at tænke lidt frem og vende og dreje ens egne ord på alle mulige måder inden man trykker på send - men alligevel vil det gå galt engang imellem.

Til jer andre: Hannes indlæg opfatter jeg ikke meget anderledes end normale “mystiske” indlæg om nye killinger, men det der gør den anderledes er så de efterfølgende kommentarer. I de tråde jeg lige kan huske jeg har læst omhandlende det samme emne plejer svarene ikke at være heeeeelt så mmm…hvilket ord skal man nu bruge så man ikke får hovedet hugget af??? altså det plejer ikke at være helt så internt. Mere i retning af : iiih hvor spændende, stort tillykke med det, glæder mig til at høre mere…
Det generer ikke mig personligt, da jeg hverken har tid eller lyst til at spekulere over indlæg der ikke er åbenlyse for mig :slight_smile: Men kan som sagt godt sætte mig ind i det - og jeg synes personligt også det er ret åbenlyst hvorfor nogle synes det har udviklet sig til en lidt underlig tråd på et offentligt forum - hvis man lige sætter sig i deres sted 2 sek. Jeg ved så også at det er meget svært når man kender den anden part og synes at en hel masse af ens venner/bekendte bliver uretfærdigt behandlet. Tilgengæld synes jeg det er meget trist at nogle fik det drejet over på at være racespecifikt, for jeg tror altså ikke det ville være anderledes hvis det handlede om birmaer, burmesere, persere eller hvad ved jeg. Det kan altså ikke undgå at blive internt når der ikke svares på Hannes indlæg, som man kan forvente der svares i sådan en tråd, men det i stedet bliver drejet en smule sådan at andre også kan fortælle om deres mails - i Hannes tråd - i stedet for at der blev oprettet flere mystiske tråde, så vi havde en hel masse tråde vi kunne gætte i - hvis man altså har tid og lyst til det :wink: Man kunne jo f.eks. have skrevet “gad vide hvem du har fået den af ;)” - de involverede ved jo udmærket godt at de skal have en killing fra den samme opdrætter. Bare lige for at skære ud i pap, hvad JEG tror der er gået galt :slight_smile: Ikke fordi jeg skal bestemme, hvordan nogen her på forum skal skrive :slight_smile: Kan altså ikke forestille mig at Sine ikke ville have svaret positivt på Hannes mail, hvis hun var kommet før de andre :wink:

Jeg kan, som det vel fremgår foroven, også sagtens sætte mig ind i Hannes følelser - og da også opdrætters. Det var jo ikke lige sådan at den GODE, SKØNNE, DEJLIGE nyhed skulle formidles :slight_smile:

Men mon ikke bare det her er en lose/lose situation? og så synes jeg bare at vi skal tage en kollektiv dyb indånding, tælle til 10 og så få oprettet en masse nye spændende tråde om alle vores vidunderlige missere.

og nu skynder jeg mig ned i min bunker inden jeg bliver hængt eller noget andet i den retning :frowning: :D)[/quote]

Helt enig -thumbs

Tror også “problemet” er at nogle kendte til det og åbenbart gerne ville give undtryk for at de vidste mere end andre… & det er jo netop det der gør at andre kan føle sig uden for, hvorfor man så overhovedet gider interessere sig for hold brugere imellem er mig en gåde :?

Hilsner
Charlotte

Jeg kan faktisk ikke se de problemer, som Nevadaisy nævner. Har lige kigget tråden igennem igen, og jeg er stadig lige mystifiseret over at nogen pludselig slynger ud at de bliver holdt udenfor og at det er noget mellem MCO-folk.

Jeg tror ikke jeg bliver klogere på den sag. Eneste forklaring jeg kan finde, er manglende indlevelse og evt. manglende kendskab til den type tråd/genre, blandt de som protesterede.

Det bliver min sidste 25-øre.

[quote=Yooncoon;49584]Helt enig -thumbs

Tror også “problemet” er at nogle kendte til det og åbenbart gerne ville give undtryk for at de vidste mere end andre… & det er jo netop det der gør at andre kan føle sig uden for, hvorfor man så overhovedet gider interessere sig for hold brugere imellem er mig en gåde :?

Hilsner
Charlotte[/quote]

Enig -thumbs

Altså i et stort forum fyldt med høns, hvordan kan man forvente at der af og til sker sådanne nogle ting -LOL
Ja ja, jeg er også en “høns” -høhø

Nej vi ville ikke give udtryk for mere viden :frowning: Hvor kommer den Ide fra, vi går ikke I Børnehave og Øv bøv jeg ved mere den dig :stuck_out_tongue:

Vi tilkende gav overfor Hanne på vor sædvanlige måde, at vi forstod hendes glæde, det har vi gjort 100 gange før, men denne gang gik det så galt -sorry

At vi åbenbart skal til at passe på hvordan vi skriver er så taget til efterretning, og sjov og ballade som denne tråd var ment som, vil fremover blive droppet -tommelned

Og dette var så min sidste kommentar her…Håber jeg.

Hej Karen

Kan godt være det ikke var din hensigt, men var sådan det kunne fremstå :stuck_out_tongue:

Og ja i en hønsegård vil der altid være klukken -LOL

Derfor jeg stortset ikke bruger gallerierne og ikke offentliggøre nyheder om katte / killinger ankommet her hjemme før de har et par uger på bagen her i huset -rul
Det gør så at nogle ligeledes føler sig unden for, men man kan da bare spørge mig om jeg venter noget nyt eller om der er ankommet noget, så får man da svar - det er ikke hemmeligt hvad vi har her i huset -tihi

/Charlotte

[quote=Karen P;49620]

At vi åbenbart skal til at passe på hvordan vi skriver er så taget til efterretning, og sjov og ballade som denne tråd var ment som, vil fremover blive droppet -tommelned[/quote]

Ok, mit indlæg var ment som en venlig henstilling til begge parter. Men ovenstående viser igen tydeligt at ord kan drejes som man ønsker det og Karen jeg synes faktisk at du nu læser mit indlæg med de helt forkerte briller på - ligesom I synes andre gjorde det i Hannes tråd.
Hvor søren ser du at jeg skriver at man skal droppe sjov og ballade? Jeg henstiller endnu engang til at finde nogle nye briller frem :slight_smile:

[QUOTE=Denise;49615]Altså i et stort forum fyldt med høns, hvordan kan man forvente at der af og til sker sådanne nogle ting -LOL
Ja ja, jeg er også en “høns” -høhø[/QUOTE]

Ja, men lige den her omtalte tråd kom godt nok bag på mig. Jeg synes ikke jeg havde en chance for at forudse hvordan den ville udvikle sig. At jeg fortalte at jeg havde set et billede var det jeg vidste. Jeg anede i hvert tilfælde ikke alt muligt. Jeg anede ikke hvilke katte eller hvem der skule have dem, men med de clues som blev givet regnede jeg det ud. Jeg fortalte også alt jeg vidste.

Puh… nå - ja tja øh ok så, jeg vil se deadline nu.

[quote=Denise;49615]Altså i et stort forum fyldt med høns, hvordan kan man forvente at der af og til sker sådanne nogle ting -LOL
Ja ja, jeg er også en “høns” -høhø[/quote]

Helt bestemt , og hvor let en fjer bliver til 5 høns :smiley:

Jeg er ligeglad med hvor mange MCo ejer, NFO ejer, huskatte ejer, Birma ejer og så videre der er på et forum. Alle katte, uanset race er ens opbygget og de råd der kommer fra folk kan så sandelig bruges på alle katte.
At der er mange MCO ejer er jo nok fordi det er en ret så populer race.

[quote=Nevadaisy;49625]Ok, mit indlæg var ment som en venlig henstilling til begge parter. Men ovenstående viser igen tydeligt at ord kan drejes som man ønsker det og Karen jeg synes faktisk at du nu læser mit indlæg med de helt forkerte briller på - ligesom I synes andre gjorde det i Hannes tråd.
Hvor søren ser du at jeg skriver at man skal droppe sjov og ballade? Jeg henstiller endnu engang til at finde nogle nye briller frem :)[/quote]

Ja jeg må indrømme jeg ser heller ikke at du skriver det nogen stede`???:s:S Men igen på med nye briller som du siger, de er hermed udskiftet.

Hej Janni

Beklager da at det er sådan du føler.

Jo, du har ret forum er for alle.

Generelt:

Som der skrives ovenfor kan man jo læse tingene med forskellige briller.

Ja, bølgerne går indimellem højt når det er noget man er passioneret for. Og indimellem kan der komme folk i klemme, som eks. denne sag hvor der var nogle der følte sig udenfor.

Nogle tilkendegav at de forstod hvad de mente, andre tilkendegav at det gjorde det ikke.

Det handler jo i bund og grund ikke om hvem der har ret, men om at der er ret til meningsforskelle.

Det synes jeg vi glemmer lidt indimellem når bølgerne går højt.

Jeg synes personligt det er brand ærgeligt når der er få tråde der ødelægger det for brugerne herinde, for langt det meste af tiden er kattegale.dk et rart sted at være.

Samtidig bliver jeg ked af det, når der er diskussioner med høje bølger, at så skal hele forum klandres for det, så er kattegale.dk bare “lorten”, men når man lærer noget eller hygger sig er kattegale tiptop.

Sally:

Det var mig der redigerede det indlæg.

I bunden af Jannis indlæg kan du se hvem der redigerede det og grunden hertil.
Havde Dit navn været nævnt havde jeg gjort det samme.

2. Personer som ikke er medlem af dette forum må ikke omtales så de kan genkendes. Chikane, personangreb eller mistænkeliggørelse af bruger af en anden mening, religion, herkomst etc. er ikke tilladt, og disse indlæg vil blive slettet omgående og brugeren vil modtage en advarsel. Det er ikke i orden at gå efter spilleren frem for bolden.

Vh Annette
HjælpeAdmin