Hej herfra

Hejsa…
Nogle af jer kender mig sikkert fra andre fora, andre gør ikke. - Men jeg glæder mig til at lærer jer at kende [smilie=hate-smile.gif]
Jeg hedder Alice, og bor i udkanten af Nørrebro i en lejlighed sammen med min kæreste. Selv er jeg 19, og kæresten er 28. Sammen har vi “børnene” Trols og Mau. Foruden de dejlige pelsbolde, har vi 3 chinchillaer, 2 Gulørede terrapiner der lever i et 530 liters akvarium med dertilhørende fisk og snegle. Jeg har også en 30 liters bowle med 1,2 kampfisk, 2 maller og 3 frøer.

Nå, men til dagligt studerer jeg på HF, og starter på 2. år til august.
Jeg ved ikke hvordan planerne ser ud derefter, men drømmen er at forlade storbyen og flytte på landet, så kattene kan få lov at få en stor løbegård, og at en hund også blev en del af vores hverdag.

Jeg elsker alle mine dyr højt, og går meget op i dyrevelfærd. Udover det er jeg opvokset som vegetar, og lever i dag stadig som det. Jeg har smagt det kød jeg skal spise i mit liv, og syntes sjældent godt om det.

Nå, men lidt om kattene:

Trols er en 2 årig kastrat, og han er en blandingsmis. Vi fik ham fordi han ellers var på vej på internatet sammen med sin søster, som kom til et andet hjem. - De to fungerede ikke sammen.
Han har boet hos os siden december sidste år.
Han er en meget speciel kat…

Mau har boet hos os i 5 måneder (mener jeg). Han er omkring 1 år, kastrat, Norsk Skovkat, med papirer og det hele. - Jeg tror dog ikke at han lever op til standarden på nogle områder. Men han er skør, sød, sjov, tosset og talende som dagen er lang. Ham har jeg efterhånden udviklet et specielt forehold til.

Jeg elsker virkelig de to, skønt jeg har haft kat hele livet, har jeg aldrig mødt nogle som dem, eller været så knyttet til som jeg er.

Hold da op hvor jeg snakker…

• Tak hvis du kom så langt, har du spørgsmål, så spørg endelig.

-velkommen

Velkomme hos os kattegale [bigloony] Hvilke fora burde vi kende dig fra :?

Hejsa og -velkommen

Hygge er nøgleordet herinde…vi elsker positive mennesker… [bigloony]

Hejsa

-velkommen -velkommen her til, håber du bliver glad for at være her på
kattegale, for her er dejligt at være i blandt en flok dejlige mennesker

-pote -pote -pote

Hmm prøvede på at få dine billeder frem, men det lykkedes ikke

Hov, det gik da vist helt galt med de billeder? eller hvad?

Nå, men jeg færdes på en del dyreforaer rundt omkring. Omhandlende specifikke dyrgrupper og blandede for alle arter. [smilie=hate-smile.gif]

Tak skal i have! Jeg håber at få en masse gode timer med jer herinde, og gode debatter!

Jeg prøver lige igen. Her skulle gerne være et billede af Mau

Og et af Trols

Hejsa Ali og -velkommen

Ja, jeg meldte mig først ind i går … men har kigget lidt rundt herinde i et par uger og blev enig med mig selv om, at de nok var mere eller mindre harmløse herinde -høhø

Glæder mig til flere billeder af uldtotterne -forelsket

Nå, der var du ? :-)))
Stort velkommen, godt at se dig her …Jeg er sikker på, at du vil finde både glæde og gavn på dette forum - Her er nemlig godt at være :slight_smile:

hej og -velkommen til. Håber at du bliver glad for at være herinde blandt os kattegale mennesker -thumbs

-velkommen -velkommen
lækre billeder af dine katte.

-velkommen :slight_smile:

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Ja, jeg er ved at lære at finde rundt herinde [smilie=hate-smile.gif]

• Det lader også til at her er godt at være. Jeg takker i hvert fald jer alle for en varm velkomst!

Så, tusind tak alle sammen! [bigloony]

Det var da hyggeligt du også er kommet herind. Du har altid et par søde ord at dele ud af. Glæd dig nu ikke for meget til kattebilleder af Emil og Tjalfe, jeg kan nemlig ike finde ud af at lægge dem ind. Har dog fået lavet 3 albums, men man kan vel lære det. Velkommen til dig også.

Jeg fumlede også lidt med det i starten, troede at jeg bare kunne kopierer koden fra et andet forum, men formateringen gik vist galt - Tror jeg nok, det var noget i den stil min kæreste forklarede mig i hvert fald. -rulleøjne

Så da jeg lagde dem ind på ny, direkte fra mit online album vha. URL’en, var der ingen problemer - Prøv det [smilie=hate-smile.gif]

Og tak for det søde :slight_smile:

Osse et -velkommen herfra . . . .og kan da lige reklamere lidt for vores hus (250 kvm), som vi har til salg : Der er både udhus - drivhus - hønsehus og løbegård. . . og grunden er på ca. 800 kvm

[quote=“Gugger”]

Osse et -velkommen herfra . . . .og kan da lige reklamere lidt for vores hus (250 kvm), som vi har til salg : Der er både udhus - drivhus - hønsehus og løbegård. . . og grunden er på ca. 800 kvm[/quote]

Oh jamen det lyder jo som om det er lige noget for os! Dog tror jeg først at køb af hus kommer på tale når jeg også får en ordentlig indtjening.- Men det lyder godt nok lækkert! Hvad er prisen så for det?

Hej

Også -velkommen fra mig

Skønne misser du har :smiley:

Tak skal du have [smilie=hate-smile.gif]

Hvor er i dog søde herinde