Hej igen efter mange års fravær

hej alle sammen
heg heder lene og har mand og 4 børn og 5 huskate der alle er rednings katte fra alle mulige steder
vi var så uheldige at midte vores game holger og en killing på 6 mdr til nogle idioter af et par bilister men det er jo den chance man tager ved at have udekatte så nu har vi fået et par nye filurlig heder
først er der ende gamle ida hun skulle være aflivet for 9 år siden da hun var killing på et kattehjem men daa jeg skulle tage hende til dyrlægen slikkede hun mig på næsen og hun kom med hjem til os hun kunne ikke sælges da hun havde haft flækket skalden men her har hun det godt hun er ikke så klog men det gør ikke niget fir os hun er dejlig så har vi perle ak fede dorit hun sad nede i vores have for ca 3 år siden lille kiling ig uden øremærkning og der var ingen der søgte hende så hun blev fixet og bor nu her så er der svend aage ham fandt eller han fandt os for 2 år siden da vi var i sommerhus i julen det var vild snevejer da vi ankom og han gik og luskede rundt ved skraldespandende s han flyttede ind i de 10 dage vi var der han blev lukket ud hver dag men kom tilbage så vi tog ham med hjem og fik ham fixet og nu er han her så er der slambert han er 1 1/2 åe og ham fandt min datter kathrine da hun gik hjem en dag hun fik afvide af nogle at dens ejer var død og den gik for ingen ting så han blev fixet og bor her så er der lile pyt hun er 5 mdr og kom her til da min datter mathea fandt hende lille bitte ca 6 uger nede i en forladt bygning hun flyttede ind da der ikke var nogle tegn på andre katte der og hun er en rigtig rod i dag og sjal fixet først i februar så det var lidt om mine kattes historie
de varmeste potevink fra misserne og lene

Velkommen til :smiley:

Velkommen til :smiley:

:velkommen: til Kattegale :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]72264[/ATTACH]

Velkommen tilbage :thumbup:

:velkommentilkg:

Hejsa, Lene - og velkommen til Kattegale, version 2013. :slight_smile:

WB :welcome:

Velkommen (tilbage) :slight_smile:

:velkommen:

Velkommen tilbage :smiley: