Hej igen

Har i lang tid været helt forum løs, eller i hvert falde næsten :smiley:

Så nu er der nogen der har logget * 1000 :tihi: så nu lystre jeg så, selvom det ikke er så tit det sker :stuck_out_tongue:

Nå men jeg har sammen med Glenn haft et opdræt af Maine Coons siden 1996 hvor vi fik vores første kuld. Vi hed indtil 2008 Gigant’s men efter vi har skiftet til TICA hedder vi GigantCat.

Til hver dag går jeg på ZBC i Ringsted, hvor jeg er færdig til sommer og håber så på en elevplads :kryds:
Glenn er vingummikok inde på Toms :stuck_out_tongue:

Vi har en hel flok dejlige Maine Coons, og lidt hunde af forskellig herkomst og et par kaniner, en dejlig flok der slet ikke er til at undvære :hjerte:

Det var vist det om mig :heya:

Velkommen til :slight_smile:

Hej Malle

Velkommen til :smiley:

Håber du bliver glad for at være her

Hej Malle,

Godt at se dig herinde…lokkede da kun liiiidt :ups::tihi:

Glæder mig til se billeder af alle de skønne Gigant bamser :klap:

:velkommen:
Velkommen her til. :slight_smile:

:heya:

velkommen til…

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hejsa Malene. Velkommen til. :slight_smile:

Hej Malene

Dejligt at se dig igen!!!

:velkommen:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen.

(pas på ! Kattegale er stærkt vanedannende)

:høhø: :høhø: :høhø:

Velkommen til, Malle :slight_smile:

Hej Malle.

Lang tid siden vi har talt sammen :tihi: …havde ikke lige gennemskuet, at det var
dig med det flotte brugernavn - og på en eller anden måde synes jeg også, at
dine ører sidder lidt højere end de plejer :cool: …men det gør mine vist også :høhø:

nåh, men :velkommen:

Tak skal i have allesammen :bear:
Charlotte, nej jeg er helt undercover med mit nye navn hehe, plejer jo bare og hedde Malle, men det var optaget, så måtte finde på noget nyt, og Quivive som er en af mine tidligere kattes navn, er så underligt at jeg var sikker på at det var der ikke andre der havde :stuck_out_tongue:

[QUOTE=MoMo;557447]Hej Malle,

Godt at se dig herinde…lokkede da kun liiiidt :ups::tihi:

Glæder mig til se billeder af alle de skønne Gigant bamser :klap:[/QUOTE]

Nej nej kun hver dag i jeg ved ikke hvor lang tid HAHA :slight_smile:

Skal se om jeg kan overtale misserne og hunde til at jeg må tage lidt billeder af dem :wink:

Også :velkommen: fra mig!
Når Glenn er “vingummikok”, er I så ikke længere forfaldne til labre laber?

[QUOTE=Mega;557923]Også :velkommen: fra mig!
Når Glenn er “vingummikok”, er I så ikke længere forfaldne til labre laber?[/QUOTE]

Hehe jo da :slight_smile: nu er jeg jo ved og synes at Toms slik er lidt kedeligt, så elsker når nogen servere Haribo :slight_smile:

:velkommen: herfra.
Hilsen Lisbeth

Hov hov…Yankee bar er stadigvæk numero one …siger hende der har stykke med Toms stående til evig eje :rock:

:velkommen::velkommen::velkommen: