Hej, jeg hedder Ozzy


Jeg er sød!


nå men hej hej. Tak for kigget!

Manden fik lige snuppet et par billeder af “Ozelottedyret” (kært barn har mange navne - Tossi-Ozzy er også et af dem :wink: )idag :slight_smile:

ER han ikke sød?! :wehuu:

Jeg kan altså overhovedet ikke fordrage den slags grimme kattedyr ved du nok.

Men altså… sikke øjne… :smelter:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;671959]
Jeg er sød!


nå men hej hej. Tak for kigget!

Manden fik lige snuppet et par billeder af “Ozelottedyret” (kært barn har mange navne - Tossi-Ozzy er også et af dem :wink: )idag :slight_smile:

ER han ikke sød?! :wehuu:[/QUOTE]

Jo lidt sød er han …

Han er da ovenud LÆKKER

:slight_smile:

Suuuuk!:inlove:

AD hvor er han grim!! :blegne:

Neeeej han er da for dejlig :lovelove:

Hvor er han smuk :love2:
Og så uskyldig han ser ud på første billede :høhø:

[QUOTE=Egeberg;672035]Hvor er han smuk :love2:
Og så uskyldig han ser ud på første billede :høhø:[/QUOTE]

Ja og det er i DEN grad et eksempel på at skinnet bedrager. Han er mange ting, men uskyldig er ikke en af dem :lol:

Jo han er s u p e r sød, :hjerte:og har de smukkeste blå øjne:inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

Han er godt nok LÆKKER!
Håber vi får ham af se på shows, han skulle nok kunne begå sig rigtig pænt!! :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;672065]Han er godt nok LÆKKER!
Håber vi får ham af se på shows, han skulle nok kunne begå sig rigtig pænt!! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Ja han er pæn er han ikke? Altså selvfølgelig synes jeg han er pæn, men han ser da visst også ret godt ud sådan typemæssigt? Og så har han en hale på en kilometer :slight_smile:

Så jeg har absolut planer om at prøve at udstille ham. Dels for at se hvad han siger til det, og dels for at få at vide fra sagkundskaben om han er så pæn som jeg synes :slight_smile:

Så indtil nu satser jeg på Kolding. Må vel hellere få meldt mig til :slight_smile:

Hvor er han dejlig :hjerte: - men jeg tror ikke et øjeblik uskyldig. :stuck_out_tongue: Han ligner alt for meget noget jeg kender… :muhaha:

Han er simpelthen bare gennemgående LÆKKER!:thumbup::hjerte:
Looooove siam:hjerte:

Han er godt nok smuk! :wehuu: Første billede er lige i skabet! :ok:

Ozzy er dejlig:hjerte: - og lys og kontrast fremhæver masken så fint. Skønt billede. :ok:

Kontrasterne er hjulpet lidt på vej med Photoshop :slight_smile: Det originale billede var ret underligt belyst (fordi blitzen var sat til at bounce påe t ret mørkt fyrretræsloft)

Her er originalen til sammenligning, ikke noget at råbe hurra for, vel (altså bortset fra at Ozzy selvfølgelig osse ser sød ud i gylden belysning :wink: )

:hjerte: Ozzy :hjerte:
Han er sikkert ganske rampete,siden han ser så uskyldig ut :høhø:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;672698]Kontrasterne er hjulpet lidt på vej med Photoshop :slight_smile: Det originale billede var ret underligt belyst (fordi blitzen var sat til at bounce påe t ret mørkt fyrretræsloft)
Her er originalen til sammenligning, ikke noget at råbe hurra for, vel (altså bortset fra at Ozzy selvfølgelig osse ser sød ud i gylden belysning :wink: )[/QUOTE]

Det kan altid betale sig at lege lidt med indstillingerne, som du har gjort her. :ok:
Jeg piller også for det meste lidt ved lys, kontrast og farvemætning. :slight_smile:

Hej Ozzy- din skønne knægt :hjerte:

Alt det din mor sidder og siger om dig, det passer slet ikke, er jeg sikker på :høhø:

Du er garanteret en lille, stille, forsagt og uskyldig kat, det kan man da se på billedet - og billeder lyver ikke! :ok:

[QUOTE=Eva;672950]

Du er garanteret en lille, stille, forsagt og uskyldig kat, det kan man da se på billedet - og billeder lyver ikke! :ok:[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol: :lol: Og månen er lavet af en grøn ost :lol: :wink:

Ja, det kan sagtens passe - men det passer garanteret ikke, at Ozzy er en ballademager. :tihi:

Se dog lige på de små uskyldige øjne :love2: