Hej med jer

ville da lige prøve at skrive her i vores nye forum…

Hej Hanne

Hej Hanne og Poly.

uha hvor det bliver godt det her

Hejsa allesammen :smiley:

Hvor bliver det godt når siden er helt oppe at køre :smiley:

Jeg er TOTALT forvirret. Må være alderen der trykker :o(

Hvad er du forvirret over?

Jeg kan bare overhovedet ikke finde ud af hvor det hele er henne. Skal bare lige vænne mig til det. Synes lige jeg havde vænnet mig til det hele på det andet forum, og så er det hele anderledes. Skal nok komme efter det.

et tip til at få nemmere ved at finde rundt

1. start med at skifte sprog - det er user control panel, board preferences, My language

2 brug derefter lidt til til at sætte jeres egen profil op med billeder ect (gallerierne kan i selvfølgelig ikke linke til endnu, men jeg har fx linket til mine 2 gallerier af Ramses og Sethi på KG indtil jeg har mine egne gallerier her… jeg har smidt linksne ind under mine katte øvrige gallerier… )

1. forummets kategorier er bygget op på samme struktur som KG - så den kender i - alle posterne kender i fra kattegale

2. grupper - der skal i have fat i MB hvis i gerne vil danne egne grupper

3. hvis i har nogen spørgsmål - så smid mig en PB eller skriv nede i Hjælp til brugere - så svarer jeg så hurtigt jeg ser det

Takker Miss T. Synes det er et super arbejde du har lavet her. Håber ikke jeg lød for negativ, ved jo at jeg bare lige skal vænne mig til det. Går faktisk også allerede lidt bedre :o)

nej slet ikke - det er GODT at i kommer med tingene… listen er pt kun på 10 ting - det er enestående lidt i forhold til at vi gik i luften igår…

så jeg er skam slet ikke spor ked af det…

Knus

Super at det er oppe at køre nu…Flot arbejde S

Sender en stor buket roser afsted til dig Miss T og bestemt også til MB som var 1 mand på projektet S

Dejligt du lige fortalte hvordan man fiksede det til dansk… er da god til engelsk, men det er klart rarere på modersmålet G

Mine smilies virker dog ikke :frowning:

nej men det er et af de første punkter på to do listen :wink:

Den har jeg lige gennemlæst… det er så fint ;.)

Jep, det er bare så godt lavet… du er kanon Miss T

:-)))))))

Også en jomfrutur på det nye for mig. Hej til jer allesammen, må vi få det godt herinde.

WEEEEEEEEEEEE [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg er her dælen dytteme også ;-)))