Hej med jer

Hejsa
Jeg hedder Laila,er gift med Jan og har 3 vidunderlige børn (15,8 og 5 år)
Jeg har praktisk talt altid haft kat,der var lige et slip på en 10 år,men til gengæld har jeg sørme også taget revance siden,jeg er ved at drive min mand til vanvid engang imellem GG

Jeg er et bløddyr med de nødlidte/uønskede dyr.Mit højeste ønske er at få et nedlagt landbrug eller lign. så jeg kan hjælpe flere,og sende dem videre til blivende,gode hjem
Og det skal nok lykkedes en dag,det er jeg overbevist om -høhø

Jeg arbejder i Viborg på et trykkeri,og har gjort det i 1½ måned.så vi regner med at rykke teltpælene op på et tidspunkt og flytte til viborgegnen

Jeg ved egentlig ikke om der er mere at fortælle ellers kan i jo bare spørge -høhø

Knus -pote -pote

hejsa laila og kømpe velkommen hertil blandt os kattegale

-gruppekram … hvis alle bare var som dig - så havde alle dyr det godt…

-love at møde mennesker med store hjerter - det kan bare gøre livet noget værd!!

dejligt at du er her på kattegale!!!

Knus og -pote knuzzere og masser af -mis miauws i din retning

Velkommen til dig Laila -engel og ros til dit hjerte, som banker for kattene og naturligvis så mange andre ting.

Dejligt, at du også er her -engel -engel

Hej Laila. [bigkiss]

Stort Velkommen, personer dom dig kan vi slet ikke undvære herinde. -gruppekram

Hej Laila - du er én af dem, jeg glæder mig rigtig meget til at komme til at kende mere end jeg gør nu. Stort velkommen til dig fra mig -velkommen

Også et stort velkommen til dig Laila [smilie=hate-bravo.gif]

Jeg lover dig, at jeg skriver til dig som den aller første, hvis Carambole skal finde et nyt hjem. Jeg ved at du er så forgabt i ham -høhø så selvfølgelig skal du lige advares :wink:

Dejligt at du også er herinde -weee

Stort velkommen til dig Laila.

Dejligt med mennesker som dig der har et så stort hjerte… den slags kan man ikke få for mange af!

-velkommen, dejligt du fandt vejen hertil -blomst

Velkommen til dig Laila -balloons

Hej
-HUG

Hej Laila…velkommen til et nyt og spændende forum

velkommen til -blomst

Hej
Også lige en hilsen fra mig [bigloony] -velkommen